21 Ağustos 2015

Wet n Wild Bare It All Lipstick..

Sonunda aranan "nude" ruj bulundu, bütün herkesin öve öve bitiremediği Wet n Wild Bare it All  lipstick  Çiftehavuzlar Gratis'de bulundu ve alındı tabi hemen.

Wet n Wild bare it all lipstick
Evet nude ton sevmiyorum deyip deyip bir dolu nude ruj ve oje almak da tam bana göre tabi o kısım ayrı. Bu rengin Mac Kinda Sexy'e dupe gösterilmesi de tabi arzu nesnesi olma kapasitesini arttırıyor. Benim hayatımda gidip de Kinda Sexy nasılmış diye bakmışlığım yok, o nedenle size benzer midir değil midir bir şey diyemeyeceğim ama tek başına güzel bir renk, tam bir kurtarıcı. Hele yaz ayları boyunca koyu tonları bıraktık ne süreceğiz derseniz işte alın sürün derim.


Wet n Wild bare it all lipstick

Normalde mat bir ruj, ilk aldığım ve yazdığım Cinnamon Spice dudağımı ciddi ölçüde kuruturken bunun kurutması o kadar fazla değil hatta bu ara dudaklarım ekstra ekstra kuru oldukları halde rahatsızlık vermedi bana. Rengi tam nude durdu bende pembe veya kahve alt tonlu bir renk vermedi, o bakımdan da oldukça sevdim.

Yine anlaşamadığımız yanı kapağı, hemen ilk açıştan itibaren kapağa çarpmaya ve zedelemeye başladım, ruju bu özelliği gerçekten fena. Wet n Wild bare it all lipstick'in fiyatı 9.50-10 TL. gibi olması lazım, tabi indirimde hakikaten karaborsaya düşüyor. O yüzden bulursanız ve bu tonları seviyorsanız alın gitsin.
Sevgiler..


51 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @saadetuslu benim de en sevdiklerimmden biri..

      Sil
  2. Benimde alınacaklar listemde ilk sırada yer alıyor bu ruj. Açıklayıcı yazın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siyahanne rica ederim beğenmenize sevindim...

      Sil
  3. Ben de ilk kez nude bir ruj beğendim desem :) Ya da bana yakışacağını düşündüm desem daha doğru olur :) Saç ve ten rengimden dolayı nude rujlar beni mezardan çıkmış gibi gösteriyor. Ama bu nude gibi durmuyor bence, kısacası çok güzel duruyor renk bayıldım. Koyu göz makyajlarını seven biri olarak hemen bakmalıyım! İyi günlerinde kullan ablacım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çok teşekkürler işte deneye yanıla bize yakışan tonu buluyoruz :-)))

      Sil
  4. Hayatımın ruju der geçerim bunu o kadar güzel ki bi de max factor burnt caramel de bununla aynı renk yıllardır onu kullanırdım şimdi ikisini de kullanıyorum 745 burnt caramel bi ona da bakabilirsin:) Nude rujda tek geçtiğim tondur bunlar benim:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derinçakır ben de çok beğendim rengi deneyince :-)) max factor ruja bakacağım canım tavsiye içi teşekkürler :-))

      Sil
  5. Hem fiyatı uygun, hem de rengi çok güzelmiş, görüldüğü yerde kapılacaklar listeme eklendi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina ben uzun süre aradım bulursan sakın kaçırma..

      Sil
  6. ben 4buçuk liraya mı ne almıştım :)) çok da severek kullanıyorum ki ben pek ruj kullanan biri de sayılmam. ona rağmen bunu seviyorum ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland ahh indirimde bulmak şahane hakikaten benim de yaz boyu kullandığım 3-4 rujdan biri..

      Sil
  7. renk ve fiyat ideal ;) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. Rengi çok güzelmiş gerçekten kurutmuyor olması da önemli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann evet özellikle benim dudağım çok kurur rahatsızlık hissetmedim bunda..

      Sil
  9. Ah o ambalajı!!
    Ruh gibi göstermeyen güzel bir nude tonu.Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkumblog o ambalajı sayma zaten feci bir ambalaj :-(( teşekkürler :-))

      Sil
  10. Rengi güzel de ambalaj da çok önemli... Hele ki rujlar deforme olursa kullanımı pek kolay olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastaseferi evet çok dikkat ediyorum bunu koyarken yerine hemen çarpıp bozuluyor çünkü o çok fena :-(( ama renk harika o ayrı..

      Sil
  11. Güle güle sürün bende ara ara buldum sonunda ama henüz denemedim saklıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam :-)) güle güle kullan canım o zaman teşekkürler :-))

      Sil
  12. Her makyaja mı uyar ya, devamlı yanımda duruyor bu ruj :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @jd evet benim de o gün sürmesem bile sürekli yanımda :-))

      Sil
  13. Kullandığım bir çok ruj nude tonlarda. Yarın Gratis e uğramayı planlıyorum buna da bir bakayım. Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı bak canım mutlaka bakalım nasıl duracak sende görelim :-))

      Sil
  14. kinda sexy ile değil ama velvet teddy ile dupe çünkü elimde ikisi de var ve gerçekten aynılar. nude ruja gelince de benim için en nude b u olmalı yoksa çok kötü ölü gibi solgun gözüküyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzeçelikdemir ever beni de çok solgun ve ölü gösteriyor çoğu ton bu güzel oldu.. velvet teddy'i biliyorum ama o gözle incelemedim hiç bakayım..

      Sil
  15. Rengi çok güzel, tam bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağıdaşef evet sade rahat her zaman kullanılacak bir ruj..

      Sil
  16. Benim de pembe alt tonlu oluğu için sevdiğim ve kendime yakıştırdığım bir ruj. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Bu seri bir harika.Bende 4-5 rengi var.

    YanıtlaSil
  18. bu tonu günlük kullanım da çok seviyorum aynı marka değil ama bir rujum var böyle fiyatı da uygunmuş tavsiyelere bakınca bundan da kullanabilirim dedim:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam her zaman kullanabileceğiniz güzel bir ruj bence de:-))

      Sil
  19. yazın için ideal doğal bir renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzettranvayı evet her durum için ideal rengi var..

      Sil
  20. Ayy ne rengi pek sekermis canım. Bunseriden iki ruj var alacagım biri bare it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan al canım memnun kalacaksın diye düşünüyorum :-))

      Sil
  21. ojede de rujda da nude pek severim. tabii başkasında.
    nude a göre biraz koyu kalıyor derdim bana sorsan ama ona açıklık getirmişsin ;)
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @syhn aslında herkesin kullanabileceği bir renktir bu .. teşekkürler :-))

      Sil
  22. Wet n wıld rujlarına bayılıyorumm :))

    YanıtlaSil
  23. hoş ve güzel renklerden anlıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi çok teşekkürler :-))

      Sil
  24. Güzel duruyor, alınabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergiskaraman nude severler için ideal bir renk..

      Sil
  25. Renk tam benlik fiyati da cok uygunmus, tesekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...