26 Mart 2015

Swartzkopf Osis Dust it kuru şampuan..

Kuru şampuanlar hayat kurtarıcı biliyorsunuz. Özellikle saçımı yıkamaya üşenip de şöyle bir hacim kazansın dediğim günlerde gerçekten de elim hemen onlara gidiyor. Özellikle Benri ve Watsons'da satılan Super Drug markasını çok kullanıyorum. 
Swartzkopf Osis dust it
Ancak Swartzkopf'u bu toz şeklindeki ürünü için çok olumlu konuşamayacağım. 

Swartzkopf Osis dust it

Ürünün amacı saça hacim kazandırmak, yağlı görünümü kontrol altına alıp matlık vermek olarak tarif edilmiş. Bu dediklerinden sadece matlık verme işini yapıyor ama o matlık cansız görünümlü, uzun zamandır yıkanmamış bir saç gibi duruyor. Ki amaç aslında o görüntünün olmaması. Hadi görüntü neyse de bir de o saçıma elimi sürdüğüm andaki hissettiğim yapış yapış his felaketti, sanki günlerce yıkanmamış bir saça elimi sürüyormuş gibi oldum ve mecburen anında gidip yıkadım tabi.

Swartzkopf Osis dust it

Uygulamayı saçınızın diplerine doğru o gördüğünüz tozu hafifçe dökerek yapıyorsunuz ama döktüğünüz anda saç sertleşiyor, keçe gibi oluyor ve yapış yapış bir hale dönüyor. Acaba ben mi yanlış uyguluyorum dedim ama değildir herhalde.

2 defa uygulayıp aynı sonucu aldıktan sonra yazmaya karar verdim, çünkü etki değişmiyor. Maalesef bu ürün bana vaat ettiklerini gerçekleştiremedi. Kullanan ve memnun kalan varsa veya ben yanlış kullanıyorsam yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgiler..


*Bu yazı daha önce bloggerlarpaylasiyor.com'da yayınlanmıştır.

12 yorum:

  1. Şimdiye kadar iki marka denedim ikisinden de memnun kalmadım. Burada yazdıklarına göre bu üçüncü marka olamayacak. Ben yine arayışlara devam edeyim.
    Şöye acil durumlarda kullanabileceğim, kullandıktan sonra saçıma şekil verebileceğim bir ürün umarım bulabilirim.
    Bilgi için teşekkürler:) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı batiste çok övülüyor ben çok fark göremedim ama gratis'deki lee stafford'da nispeten daha iyilerden hem de uygun fiyatlı..

      Sil
  2. Benri yi bende çok begendim cnm bu ürün saç diplerinde toz toz kalabilir gibime geldi püskürtme olmadan uygulayın gereğinden fazla kullanma riski de var sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet sprey ürün en azıdan eşit dağılıyor bunu dağıtmak zor belki de yoğun geldiği için yapış yapış olmuştur .-((

      Sil
  3. Toz şeklindeki kuru şampuanlar içinde en çok Lush'ı sevmiştim ancak ne yazık ki artık yok.Buna benzer bir ürün bende de var ve yakında bende yazacağım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin lush'ı deneme fırsatım olamadı :-(( ben yine benri ve lee stafford ile devam edeceğim..

      Sil
  4. Anlaşılan ben de Batiste devam edicem, daha iyisini hala bulamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mineyy evet bildiğin alıştığın marka ile devam etmek en iyisi..

      Sil
  5. Daha hiç kuru şampuan kullanmadım. Merak ediyorum ama bana kullanışlı gelmiyor pek. Saç yapımdandır belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda kuru saç yapısına sahipsen ihtitacın yoktur zaten kullanmaya ki ne güzel :)

      Sil
  6. Toni guy başarılı bence,tavsiye edebilirim. Bu markayı da artık sayenizde denemeye gerek kalmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar ben de toni&guy ı hiç denemedim bir indirimde falan alıp denerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...