11 Mart 2015

Günün Ojesi Gabrini Brilliant 13..

Uzun zamandır peşinde olduğum dokulu ojelerden oluşan Gabrini Brilliant serisinin tamamını nihayet Kadıköy Çilek Sokak'da Sıla Kozmetik'de buldum ve aldım. İstanbullu arkadaşlarım için Çilek sokak da neresi diyenleri buradaki yazıma alabilirim.
Gabrini Brilliant
Dokulu oje aşkım bitmek tükenmek bilmiyor, bu serinin de harika renkleri var, instagram hesabımda da göstermiştim. Bu ara sadece bunları sürmek istiyor olabilirim. Ojelerin tanesi 1.5 TL. bu arada. Çevrenizde Tedi mağazaları varsa oraya da bakabilirsiniz.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Oje konusundaki enerjinize hayranım. Ben bi sürünce bi hafta kullanıyorum tembelliğimden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @theruj genelde her akşam dizi seyrederken değiştiriyorum bazen ben de üşeniyorum ama :-))

      Sil
  2. Ben bu seriyi bulamıyorum Eskişehir'de bakmadığım yer kalmadı çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @füsuncoteli ben de zorla Kadıköy'de buldum..Tedi yok değil mi Eskişehir'de orası da satıyor Gabrini..

      Sil
    2. maalesef yok :( online alıcam sanırım..

      Sil
    3. @füsunçöteli en güzeli ben de başka bir seriyi almıştım online :)

      Sil
  3. Çok güzel duruyor hem renk hem doku harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet bu seri bir harika hem de rengarenkler..:-))

      Sil
  4. Bu seriyi beğeniyorum :) Renk de şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun ben de bayılıyorum şeker gibiler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...