5 Mart 2015

Günün Ojesi Catrice Berry Potter & Plumbledore..

Günün ilk yazısında arkadaşımın hediyesi olan bu tatlı Catrice ojelerden bahsetmiştim. Şimdi sıra geldi Berry Potter & Plumbledore gibi çok şirin bir ismi olan bu değişik ojenin tırnakta nasıl durduğunu göstermeye.
Catrice berry potter & plumbledore
Böyle bir rengin çok benzerleri elimde olmakla birlikte, bu kadar net mor ve yeşil barındıranı ilk defa sürüyorum. O yüzden fazla resim koydum ki o geçişler, ışıkta renk değiştirmeler net olarak görülebilsin.

Catrice berry potter & plumbledore

Bir  taraftan bakınca net olarak mor görülen oje, diğer taraftan gümüş rengi ışıltılara sahip oluyor, diğer taraftan bakınca da yeşil görünüyor, harika değil mi?
2 katta bırakabilirdim, çünkü istediğim görüntüyü verdi ama tabi ki ben 3 kat sürdüm. Kolay kuruyor hiç sıkıntı yok o konuda.

Catrice berry potter & plumbledore

Sonra ne yaptım, o güzelim ojeyi çıkartmaya kıyamadığım için bir de Flormar'ın Glitter serisinden 02 numarayı sürdüm, muhteşem yanar döner tırnaklarım oldu. 

Bu arada Flormar'ın sitesinde GL02 görünmüyor, umarım geçici olarak stok dışı falandır. Bu rengi satıştan kaldırırsa çok yazık olur çünkü GL serisinin en başarılısı budur bence, ilk gördüğüm yerde yedekleyeceğim ne olur ne olmaz. Siz Catrice Berry Potter hakkıdna ne düşünüyorsunuz beğendiniz mi?
Sevgiler..

12 yorum:

  1. göz alıcı güzellikte!
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk teşekkürler Elifcim :-)) öpüyorum..

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş. Keşke Türkiye'de de satılsa, ben de alırdım :D

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzel ama her tırnakta bu kadar güzel durur mu orasını bilemedim işte :)

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk haline bayıldım, çok güzelmiş Catrice ojenin rengi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda ben de bayıldığım için çıkartmaya kıyamayıp 2. versiyonu yaptım :-))))

      Sil
  5. Rengine bayıldım, harika durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina :-))) teşekkürler ben de çok sevdim..

      Sil
  6. ismine bayılıp almıştım :) enteresan şekilde bende daha morumsu durdu bu oje, ışıkla ilgili sanırım.en çok .o yeşermelere bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün evet o geçişler çok ilginç ışığa göre çok değişiyor bayıldığım bir oje oldu kendisi :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...