4 Mart 2015

Catrice oh Catrice..

Catrice ülkemize gelmesini istediğim markaların başında geliyor, artık Revlon'da var ya rahatça bunu başa geçirebilirim. İkinci sırada da Hourglass var bu arada. Ama sağolsun yurt dışına çıkan arkadaşlarım beni de unutmuyorlar.

Catrice
İşte yılbaşında yurt dışında olan tatlı arkadaşlarımdan birinin hediyeleri, bir adet bayıldığım liquid metal far ve 2'si Catrice'e ait 3 oje.

Catrice liquid metal eyeshadow what do you sea?

Daha öncesinde 3 adet liquid metal farım vardı, burada ve burada bahsetmiştim. 

Catrice liquid metal eyeshadow  what do you sea?

What do you sea? normalde gidip de kendim almayacağım değişik bir renk, ama yanar döner havası kendisini koleksiyonuma kattığıma çok memnun etti beni ve kullandıkça da çok sevdim.

Catrice liquid metal what do you sea?

Rengi nasıl tarif etsem bilemiyorum, metalik ve gri alt tonlu bir yeşil-mavi renk olarak tanımlayabiliyorum.

Catrice liquid metal eyeshadow what do you sea?

Renk çok pigmentli, ıslak kullanmak da mümkün ama ben tercih etmiyorum. Bu farlarım ıslak fırçayı daldıramayacağım kadar kıymetliler benim için.

Catrice nailpolish

Bunlar da ojelerim, isimlerini okuyabiliyorsunuzdur sanırım, inanılmaz esprili ve hoş olmuşlar. Bir sonraki yazı zaten Berry Potter & Plumbledore üzerine olacak.

Bu aralar Rossmann'ın Catrice'i getireceği gibi bir de dedikodu dönüyor ortada, inşallah doğrudur diyorum.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Berry Potter & Plumbledore ne kadar güzel bir isimdir öyle! Umarım Catrice markası ülkemize gelir, çok güzel ürünleri var. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo dimi renginden önce ismine bayıldım :-)) teşekkürler..

      Sil
  2. ay keşke gelse, zira berry potter & Plumbledore adlı ojeye bayıldımmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @negiysem evet bence de hemen gelsin..:-))

      Sil
  3. Ben bu farın hem rengine hem kendisine bayıldımmm...İçinden yeşil geçen tüm farlar benim olsun :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @demettokgöz olsun şekerim :-))) sevgiler..

      Sil
  4. Catrice'i getirmek Rossmann'a düşer diyorum.Geç bile kaldılar.Bir de P2 getirsinler elleri değmişken :) Biz hepsini alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beggummy kesinlikle alırız hatta sefer düzenlerim ben rossmann'a :-)))

      Sil
  5. Ah o farı nasıl aramıştım ben maalesef yoktu...gerçekten güzelmiş rengi güzel günlerde kullan..Catrice gelsin ama artık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün çok teşekkürler Nilgüncüm umarım bir an önce gelir de gidip güzel güzel alırız :-))

      Sil
  6. ben de bayiliyorum yeni ojeler denemeye. :) bana da viyanadan bir arkadasim iki oje getirmis bipa markasina ait. yazisini dun yazdim ve bir nailart ile paylastim blogumda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland evet gördüm muhteşem olmuş :)) keşke ben de böyle kabiliyetli olsam :-(

      Sil
  7. Catrice gelse ya gerçekten, ne kadar güzel olur. Ben Kiko'yu da bekliyorum, bakalım onu kim getirecek :) Ojelere bayıldım bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet kiko'da gelse tabi şahane olur hepsi gelsin sırayla :-))

      Sil
  8. Güle güle kullan şekerim. Ülkemize gelmesede bulur getiririz netdeyse😜💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nurcancandaş :-))) teşekkürler şekerim catrice dünyanın öbür ucunda olsa buluruz desene :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...