2 Mart 2015

Toplu Revlon tanıtımı..

Madem Watsons Revlon'u cennet vatanımıza getirdi ve artık korkmadan alışveriş yapabileceğiz, fikir olsun diye elimde daha önceden çeşitli fırsatlarla almış olduğum Revlon ürünlerinden bahsetmek istiyorum kısa kısa.
Revlon
Öncelikle elimde iki değişik yapıda fondöten, 2 adet colorburst lip butter, super lustrous ve colorburst serilerinden 2 adet ruj yine colorburst balm stain serisinden bir kalem ruj ki kendisi favorimdir, umarım bu renk de dahil olmak üzere bu seri TR'ye gelmiştir. Son olarak bir blog satışından aldığım colorstay aqua ıslak bitişli pudra var.

Revlon lip colors

Rujlar ve renkleri sırayla reaaly red, fig jam, tutti frutti, sienna, adore..

revlon lipstick swatches

Renkler ve yapıları da bu şekilde, colorburst lip butterlar çok tatlı olmakla beraber çok pigmentli değiller. Sık tazelemek istiyorlar ama kolay sürülüyor ve dudağı da kurutmuyorlar. Colorburst serisinin diğer ruju yani sienna daha pigmentli ve güzel, hatta lipbutterlara tercih bile edilebilir bence. En zor ruj really red, zaten mat yapıda, sürümü zor ama kalıcı ve çok pigmentli.
En sonda en sevdiğim hatta geçen gün bunu instagram hesabımda favori rujum taginde de göstermiştim. Gerçekten de dudağa doğal parlaklık ve dolgunluk veren başka bir ruj çok az vardır. Bitmek üzere olduğundan gıdım gıdım kullanıyordum, umarım bu seri bu renk gelmiştir. 
Bu arada ben daha gidip Revlon standını görmedim, zaten şu an  sadece Rumeli Caddesi'ndeki şubede var, Nisan sonuna kadar bütün şubelere gelecekmiş. Umarım Anadolu Yakası'na geçer hemen. Bu nedenle ne geldi ne gelmedi, fiyat nedir hiç bilemiyorum. Bana lip butterlar Amerikadan 20 TL.'ye gelmişti. Diğerlerini hiç hatırlamıyorum, zaten lipstain de hediye idi.

revlon airbrush foundation

İki adet de fondötenim varmış, birini yazmışım diğerini yazmamışım blogda. Airbrush fondöteni buradan, hava yollarında unutulan eşyaların satıldığı bir yerden almıştım, diğeri ise Kıbrıs'dan arkadaşımın hediyesi. Köpük şeklinde olan Photoready airbrush fondöten diğerine göre favorim. Çok kolay uygulanıyor ve yağlı/karma cilde daha uygun bir ürün. Diğerine göre kapatıcılığı az. 

Revlon airbrush foundation
Yapıları birbirinden tamamen farklı, ben airbrush olanı fırça ile diğerini ise sünger ile uyguluyorum. Daha pürüzsüz ve net sonuç veriyorlar. 

Revlon airbrush foundation swatch

Soldaki airbrush köpük fondöten sağdaki ise diğeri. Kuru ciltler sağdakini daha çok sevecektir sanıyorum. Yine de her ikisine de sabitleyici/matlaştırıcı bir pudra ile destekleyerek kullanmak tüm cilt tipleri için mümkün. Sağdaki daha ıslak ve parlak bir bitiş verirken, diğeri daha mat duruyor.

Revlon colorstay aqua mineral makeup

Gelelim markanın çok meşhur olan ıslak dokunuşlu mineral pudrasına, kendisinden uzun uzun burada bahsetmiştim. Yine TR'ye gelip gelmediğini şu an bilmediğim bir ürün ama geldiyse ve yüzünüzde o ıslak dokuuştan hoşlanıyorsanız alabilirsiniz. Yalnız o ıslaklık hissi bir süre sonra yavaş yavaş azalıp yok oluyor. Pudra tamamen normal hale geliyor yani. Yine de kapatıcılığı orta karar,  matlaştırması yerinde bir ürün, seviyorum ben.

Revlon colorstay aqua mineral makeup

Bendeki rengi 020 numarası trasculant light, bunun bir tık daha koyusunu da alabilirim hatta. İkisi karışırsa bence harika bir ton olabilir.

İşte size neler alacağınız konusunda fikir vermesi için elimdeki Revlon ürünleri bunlar. Bunların dışında bir de arkadaşımdan ojesini deneyip, burada yazmıştım.  Önümüzdeki 2 hatta 3 hafta sonu  işim olacağı için Watsons'a gidip ne geldi ne gelmedi görmem mümkün olmayacak. Bu arada gidip gören, inceleyenler yorum bırakırsa sevinirim.

20 yorum:

  1. Bugün ikimizde benzer bir yazı yazmışız ne güzel tesadüf olmuş bence elinde Revlon ürünü olan bloggerlar loglarında böyle toplu yazılar yazmalı ki neler alınabilinir genel bir fikir oluşsun.:)
    Kalem rujlarını, superlustrous rujlarını çok mrerak ediyorum sanırım her watsons'a gidişimde birer birer alır denerim.
    Yeni bomba bir marka gelene kadar Revlon bizi idare edecektir.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melal aa heme bakıyorum senin yazına da.. evet bence de herkes yazsın ki bileli ne var ne yok..:-)) umarım rossmann'da catrice'i getirsin bir an önce..

      Sil
  2. iremcim sende de yok yok :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk hahah arkadaşlarım sağolsun :-)) öperimm <3

      Sil
  3. Revlon'un Balm Stain rujlarından bende de var ve ben de favori rujum olarak onu gösteriyorum. Balm Stain rujlar Mat ve parlak seri olmak üzere standda mevcuttu fiyatı 29.90dı. Ben 2 sene önce İngiltere'den 8 sterline almıştım, bu yüzden bana pahalı gelmedi. Fondöten ise Color Stay ve Photoready gelmişti ama bende de sende ki Photoreadyden var gelen plastik ambalaj, farklı bir seri. Fiyatları 45-50 arasıydı. Pudralar ise kompaktı, Colorstay ve Photoready serileri yine ve onlar da 45-50 arasıydı. Ten grubu biraz pahalıydı ama diğer ürünler yurtdışından pek farklı değildi sanki. İndirimlerde ilk gidilecek stand bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet sitesinden de baktım da o ambalaj değişmiş ve airbrush olmuş hepsi.. benim gözüm zaten balm stainlerde 30 TL. normal bence de.. indirimde tadından yenmez :-))

      Sil
  4. Revlon ürünleri bir harika, özellikle pudra ilgimi cekti. Rujlar da cok güzel ama!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madamekeke evet özellikle kalem rujları seviyorum ben de..

      Sil
  5. hayvan testleri yapıyor muydu bu marka 1-2 yıl önce abd'den font. getirmiştim bozuk çıkmıştı kullanamadan atmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazelçelik görüp baktığım kadarı ile yapıyor görünüyor ama değişmiş de olabilir uydurmayayım buradan :-( ben kullandıklarımdan çok memnun kaldım genel olarak..

      Sil
  6. ben ıslak dokunuşlu pudrayı çok merak ediyorum,Revlon şubelere gelince ilk bakacağım üründe o olacak sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet o çok ilginç bir ürün işte gelirse dene mutlaka..

      Sil
  7. Canım Colorburst rujların bizde olan renklerini göremedim ben.Mat seriler ve dışı metalik renkte olan ambalajlar vardı ama kalan renkler pek bir canlıydı.Fondötenler 50 küsürdü ki Revlon geleceğini bilsem geçtiğimiz haftalarda aldığım fondöteni o fiyata almayabilirdim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin lip butter ve stainlerin çok güzel renkleri vardır hiç biri gelmediyse çok yazık :-(( bir de fondöteni denemen için yanımda getireceğim mutlaka .. ben beğendim o fondöteni yaz için ideal olacak..

      Sil
  8. revlonu merak edıyordum kullanmadım iremcım bu urunlerınden cın seddı yapılabılır mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kuzununannesi hahaha çin seddi olmasa da mini bir baraj inşa edebilirim sanırım ..

      Sil
  9. Çok faydalı bir paylaşım. Bir kaç ürünü merak ediyorum.
    Bu arada, gümrükte unutulan eşyaları satan mağaza nerede? Adres ve mağaza adını paylaşır mısın. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çalışananne http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2013/06/tuhaf-bir-alsveris.html şuradaki yazımda yazmıştım Kadıköy Hasanpaşa'da eskisi kadar ürün olmayabilir ama yine de bakmaktan zarar gelmez..:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...