18 Mart 2015

Günün Ojesi Catrice Blue and a half men..

Catrice'in daha öce sürdüğüm harika ojesi berry potter and plumbledore'dan bahsetmiştim. Bu da arkadaşımdan el koyduğum ikinci oje, daha doğrusu onda 2 tane daha var, daha sonra değiş tokuş yapacağız şeklinde anlaştığımız ojelerden bende olan ikinci renk, blue and a half men, ay isme bakarmısınız çok tatlı.
Catrice blue and a half men
Her ne kadar "blue" dese de ve resimlerde de mavimsi çıksa da aslında renk daha çok morumsu bir mavi ve metalik.  Sürümü, kuruması ve temizlenmesi çok kolay. Catrice ojelere her sürüşte biraz daha aşık oluyorum.

Rossmann'dan da catrice atağını bir an önce bekliyoruz artık. 
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Merhaba;
    Bu renk çok güzelmiş.Bende pembe ve mavi tonlarını kullanıyorum çoğunlukla.Bloğunuz çok güzel.Sizi takibe aldım.Bana da beklerim.
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elmaşekerim teşekkürler tabi bakarım bloga hemen :)

      Sil
  2. Bayıldım ojenin rengine güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...