9 Mart 2015

Haftaya renkli bir başlangıç!! Gabrini oje alışverişi..

Gabrini'nin son çıkardığı ve dokulu ojelerden oluşan Brilliant serisini uzun zamandır aramaktaydım. Ojelerden sanırım 3-4 tanesini daha önce Tedi'de bulup almıştım. Ama asıl vurgunu geçtiğimiz hafta sonu Çilek Sokak'da bulunan Sıla Kozmetik'den yaptım.
Gabrini Brilliant nail polish
Seri tamamen benim en sevdiğim, kolay sürülen, parlak renkli ve oldukça dayanıklı (en azından bende öyle) dokulu ojelerden oluşuyor. Ama dokuları bazılarını rahatsız edecek kadar pütür pütür bir yapıda değil. Bu tarzlar oldukça da kolay temizleniyorlar.

Gabrini Brilliant nail polish

Hazır ojeleri bulmuşken bende olayan bir kaç tane de mat seriden oje ekleyiverdim yanlarına, tanesi 1.5 TL.

Çilek Sokak nerede ve nasıl bir yer bilmeyenler için de konu hakkındaki yazımı buradan okuyabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...