13 Mart 2015

#gulsendoganile8mart etkinliği'ne davetliydim..

Hafta sonu bu sefer Ankara'da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutlamak üzere sevgili Gülsen'in Hotel Samm'de düzenlediği #gulshendoganile8mart etkinliğine davetliydim. Bunun için sevgili Makyaj Kelebeğim ile cumartesi günü YHT ile düştük yollara, bu arada o alete "yüksek hızlı tren" dendiğine bakmayın sadece arada sırada biraz  hızlı giden tren diyebiliriz kısaca.

#gulshendoganile8mart
Etkinliğimiz tabi ki Gülsen'i açılış konuşması ile başladı.
Gülsenciğim o gün için her zamanki çok özenmiş, hem kendisini hem de ortamı çok güzel hazırlamıştı. Yaklaşık bir hafta önce yakalandığı grip ve sesinin kısılması bile heyecanını bozmamıştı ve o gün de hasta olduğunu belli etmemek için uğraştı, ancak gün sonunda o kadar yorulmuştu ki umarım hastalığı bu sefer daha kötü olarak nüksetmez. 

#gulshendoganile8mart

Samm Hotel&Bistro  bize bahçe katında güzel bir salonunu ayırmış, açık büfesinde her türlü ikramı vardı, biz de hem yedik içtik hem de çok güzel sohbet ettik. 

#gulshendoganile8mart

Tabi söz konusu Gülsen olunca elimiz kolumuz dolu olarak eve döndük. Pek çok firma hem buluşma mekanına geldiler ve ürünler hakkında bilgi verdiler, gelemeyenler de güzel ürünlerini denememiz için yolladılar. Bunlardan daha önce denediklerim de var ilk defa deneyeceklerim de, hepsi de kullandıkça blogda olacaklar. Tabi ki bütün ürünleri tek tek gösteren ayrı bir yazı hazırlayacağım, böylece merak ettiğiniz ürünlere öncelik verebilirim ama malum akşam eve gelene kadar ışık gitmiş olduğundan hafta sonunu bekleyecekler. Ama şu anda hatırladığım kadarı ile Yves Rocher, Bebak, Dermokil, Rossmann, Dermadolin, Amway, Doğadan Çay, Urban Care, Essence, Note Cosmetics, LR Cosmetics, Selin Kozmetik, Farmasi, Tupperware Türkiye, Kliksa, Otacı, Revox, epttavm.com yanımızda olan, bizzat gelerek  Kadınlar günümüzü kutlayan firmalardan bir kaçıydı. 

very cupcake ankara

Tabi Ankara'ya gidip de Very Cupcake'in muhteşem cupcakelerinin tadına bakmadan dönmek olmazdı. Tabi ki sponsor olmuşlar, çok güzel yapmışlar, tek üzüldüğüm nokta Ankara'daki 4 şubesinden birine gidip de güzel bir paket yaptırıp yanımda getirememek oldu. Keşke il dışına da paket/kargo servisleri olsa ya da daha da iyisi İstanbul'a şube açsalar. Çünkü kendileri Türkiye sınırları içinde yediğim en lezzetli cupcakeleri yapıyorlar.

#gulshendoganile8mart

Etkinlikten güzel bir kare, İzmir'den gelen sevgili arkadaşım, tatlı Ece'm ile birlikte. Kendisini en son yılbaşından önce görmüştüm, bu buluşma çok iyi geldi.

#gulshendoganile8mart

Yine Ece'min güzel ellerinden Rossmann  paketimiz..


Biraz abartmış olabilir miyim??  instagram hesabımdan bir kare.. Ankara'ya giden makyaj çantam böyleydi.

#gulshendoganile8mart

Yine etkinlikten başka bir kare, tatlı Ankara'lı blogger arkadaşlarım Demet ve Nilgün ve tabi ki Filiz ile beraber..

Ankara grubunda çok sevdiğim çok tatlı arkadaşlarım var, hepsini yeniden gördüğüme, yeni tanıştıklarım ile de nihayet yüz yüze tanışabildiğime çok mutluyum. Bunun için tabi Gülsen'e çok teşekkür ediyorum beni de bu güzel güne kattığı, davet ettiği için. Tabi etkinlikteki diğer arkadaşlarımla da çektirdiğim pek çok resim daha vardır, onları da diğer arkadaşlarımın blog yazılarından göreceğiz ve yazılarını okuyacağız artık. Günün sponsorları yazım da haftaya gelecek.
Sevgiler..

19 yorum:

  1. lovely post dear
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/sales-alert.html

    YanıtlaSil
  2. Dolu dolu geçen güzel bir hafta sonu oldu.Etkinlikte çok keyifliydi,hala kendime gelemedim desem yeridir :)))
    Very Cupcake duysun sesimizi,İstanbul'da da mutlaka görmek istiyoruz!!!.
    Öpücükler canım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-))aynen ben de hala kendime gelemedim :-)) ah keşke gelse gidip gidip yer kilo alırız :-D

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlikti sizlerle tanışma fırsatı bulduğuma ayrıca çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevgibolat evet ben de çok mutlu oldum tanıştığımıza :-))

      Sil
  4. Canım benim iyiki geldin. Enerjine hayranım. Güzel yazı için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoğan harika bir etkinlik Gülsencim eline sağlık tekrardan, yazıların devamı gelecek :-))

      Sil
  5. iyi ki geldiniz...very cup cake açılmayacakmış İstanbul'da sık sık buraya gelmeniz lazım :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün hahahah biz geliriz de sen arada gelirken al getir bize ...

      Sil
  6. Herşeye ne kadar özenilmiş, emekler yerini bulmuş Gülsen Hanım'ı tebrik ediyorum.
    Senin yazılarını anlatımını zaten çok beğeniyorum ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı Nihalcim çok teşekkürler :-)) Gülsen çok büyük emek vermişti gerçekten her seferinde ayrı şaşırıyorum zaten..

      Sil
  7. çok keyifli bir organizasyondu birlikte olmak da ayrı güzeldi iremim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası ah harika oldu bence de hem birbirimizle görüştük hem de şahane vakit geçirdik :)

      Sil
  8. Ece'n kurban olur sanaaaaa en yakin zamanda yine sarilip sarmasalim insallah yazini keyifle okudum canim benimmmm yuregine saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ece canım benim inşallah kısa zamanda bir fırsat çıkar da gelirsin İstanbul'a çok öpüyorum :)

      Sil
  9. yine yeniden birlikteydik,çok güzeldii muckkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçelitali evet canım istanbulda görüşemedik ankaraya gittik olsun süper oldu :-))

      Sil
  10. iremcim fotoğraflar harika, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk :)) keşke sen de olsaydın

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...