12 Mart 2015

Moshos Garden Sweethearth nemlendirici krem.

Moshos garden ürünlerinden bazılarını, özellikle amber-gül kil maskesini ve vücut kremasını çok çok severek kullanıyorum. Sıcak havlu yüz temizileyici ile yaz aylarında çok anlaşamamıştık ama soğuk kış günlerinde yeniden denemeye aldım onu ve detaylı yazacağım. Bugün bahsetmek istediğim ürün Sweetheart  nemlendirici kremi, krem burada ve  burada bahsettiğim #bademlebudukdavet 'de hediye edilmişti ve ben de hemen kullanmaya başladım.
moshos garden sweethearth moustrizing cream
Bendeki 50 ml.'lik boyu ve sitesinde 28 TL.'na satılıyor. Sadece yüz için değil el, ayak, dirsek ve diz gibi kuru ve nemsiz bölgeler için de kullanılabiliyor.

moshos garden sweethearth moustrizing cream

Nemlenmesini istediğiniz bölgeye kullanın diye yazmış zaten, ben gözümü karartıp yüzümde denedim. Hazır kış, hava soğuk ağır gelmez diye düşündüm. Aslında doğru düşünmüşüm ama bir yere kadar.

moshos garden sweethearth moustrizing cream

Yapısı çok yoğun, Sudokrem ya da bebe pişik kremini düşünün işte neredeyse onun kadar yoğun. Sürüldüğü zaman emilmesi ciddi bir vakit alıyor. Ayrıca içinde Ylang Ylang yağından dolayı yüzünüze tereyağı sürmüş gibi oluyorsunuz. Ama tuhaf bir şekilde parlamaya neden olmakla birlikte cildimde hiç bir aşırı yağlama, sivilcelenme, problem yapmadı. Gece uyguladığım krem sabaha emilmiş vaziyette ve pırıl bir ciltle geri döndü bana. Gündüz kullanıma kesinlikle uygun değil, kremin emilmesini bekle, parlamayı geçir falan uzun sürer.

moshos garden sweethearth moustrizing cream

Yoğunluğu çok fazla dedim, kremi dağıtması da zor. Ben önce yüzüme bir termal su sıkıyorum, daha sonra su ile yumuşayan kremi rahatça uyguluyorum. 

Moshos Garden ürünleri genelde şahane koksa da bunun kokusu biraz ağır ve değişik, herkes sevmeyebilir çünkü içinde Ylang Ylang özü var. Koku çok kalıcı değil ama yine de azalıp geçmesi  bir 10-15 dakikanızı alıyor. Çok dayanılmaz gelmiyor bana şimdilik. Ayrıca sabah cildimi parlatmamasını ve nemini korumasını da sevdim. Yine yeri gelmişken, Moshos Garden'ın hayvan dostu yani cruelty free bir marka olduğunu da belirtelim.
Sevgiler.. 

2 yorum:

  1. @edamamo kokudan mı öyle hissettin evet biraz ağır ama ayak, topuk dirsek gibi yerlere kullanacaksan olabilir..

    YanıtlaSil
  2. @Ichoi ok I follow you..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...