5 Mart 2015

Nivea #BirNumaram..

Geçtiğimiz hafta Nivea'dan böyle güzel bir paket aldım. Özellikle sunum o kadar güzel ki hayran kalmamak elde değil.

nivea
Nivea'nın eski, klasik krem kutularının formunda, harika bir kutu geldi. Kendisi anında ruj kutusu olarak hizmete başladı tabi.

Nivea soft nemlendirici bakım kremi

Kutunun içinden ise Nivea'nın Soft serisinden jojoba yağı ve E vitamini içeren el&vücut&yüz kremleri çıktı. 

Nivea soft nemlendirici bakım kremi

Kremlerin tüpte olanı daha hafif ve losyon tarzında bir krem, günlük kullanıma uygun. Kış aylarında da yeterli gelecek gibi.

Nivea soft nemlendirici bakım kremi

Kutuda olan ise daha yoğun yapılı bir krem, gece kullanıma uygun. Her ikisi de çabuk emiliyoralr ayrıca hoş ve hafif bir kokuları var.

Nivea soft nemlendirici bakım kremi

Krem tarzında olanı ellerinden ziyade ayak, bacak ve kollarıma sürüyorum, harika nemlendiriyor.

Nivea'nın çeşitli ürünlerine marketlerden ve drugstore mağazalardan kolayca ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ayy Senacım yanlışlıkla içeriği kaldıra basıp sildim yorumu ya kusura bakma.. :-(( daha önce başka bir kutuyu instagramda göstermiştim bu da ikinci kutum olacak :-))

      Sil
  2. Nivea'ya bana sadece kutuyu gönderse razıyım :)))) Güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan.. teşekkürler kutu hakikaten çok güzel..:-))

      Sil
  3. Büyük kutu çok güzelmiş :) Nivea Soft serisinin iyi olduğunu duydum ama henüz kullanmadım. Listeye ekleyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet bayıldım ben de..:-)) soft serisini bir de kakao içeren serisini çok seviyorum Nivea'nın..

      Sil
  4. bende bayıldım canım:) iyi gunlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus ne güzel değil mi teşekkürler sen de öyle :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...