24 Mart 2015

#gulsendoganile8mart kozmetik ve kişisel bakım grubu..

Burada ve burada bahsettiğim #gulshendoganile8mart Kadınlar Günü Ankara buluşmamızın kozmetik ve kişisel bakım sponsorlarına geldi sıra şimdi. Hepsi de çok değerli benim için ve bütün ürünleri tabi ki zevkle kullanıp yazacağım.
LR cosmetic


Daha önce sevgili Elif'in etkinliğinde de aramızda olan LR Health and Beauty Ankara'da da bizimleydi. Burada bahsetmiş olduğum makyaj ürünlerinden yollamışlar. Detaylarını daha sonra yazacağım tabi.


LR cosmetic
Bütün bu kozmetikleri de çok güzel bir çanta içinde yollamışlar, teşekkür ediyorum.


Tarko Kozmetik

Aslında ürünlerini sık sık görüp kullandığımız bir marka , Tarko Kozmetik yumuşacık bir saç fırçası, iki adet makyaj fırçası ve bir de Solingen cımbız yollamış. Özellikle Solingen cımbız ve meni-pedi malzemelerim için tercih ettiğim bir dünya markasıdır. Fırçaları da nasıl makbule geçtiğini söylemem gerek yok herhalde. Bütün ürünlere Gratis, Watsons gibi drugstore mağazalardan ulaşabilirsiniz.

Amway beauty cycle

Temizlik malzemelerini, özellikle leke çıkarıcı spreyini sürekli kullandığım Amway benim ilk defa deneyeceğim kozmetik&kişisel bakım ürünleri ile aramızdaydı. Güzel parfümü hemen açtım kokladım tabi ki, el kremleri ve diğer ürünler de yakında blogda olacaklar.

Note Cosmetics

Yakın zamanda kozmetik piyasasına hızlı giriş yapan Note Cosmetics'de aramızdaydı. Daha önce rejuvenating fondöteni kullanmış ve çok beğenmiştim. Fondötenle ilgili izlenimlerimi buradan okuyabilirsiniz. Bu sefer değişik bir fondöten ve ilk defa deneyip, bayıldığım bir ruju ile aramızdaydı. Ürünlerin detayları blogda olacak.

Rossmann

Çoğu ürününe bayıldığım Rossmann kocaman bir kutu dolusu hiç denemediğim ürün yollamış, özellikle vücut peelinigini hemen kullanıma açtım, yakında blogda olacak zaten. 

Rossmann

Rossmann kutusunun içinde bir de makyaj malzemeleri vardı ki bunları da hemen denemeye başladım tabi ki. Özellikle allık elimden düşmüyor bu aralar. Bu aile resminde bir de rimel olmalıyı ama unutmuşum kendisini.

Bebak hand cream

 Acıbadem Sütüne bayıldığım Bebak ürün yelpazesine gül kokulu ürünler de eklemiş. Bunlardan iki tanesi, el kremi ve yüz temizleme sabunu denememiz için bizimleydi. El kremi denediğim kadarı ile yumuşacık yapısı ile hoşuma gitti. 

dermadolin kozmetik

Dermadolin Kozmetik  çok sevdiğim Seranem el kremi, şampuanı ve yağ ve su bazlı vücut losyonları yollamış. El kremini daha önce burada incelemiştim, diğer kremleri de detaylı yazacağım.


selin kozmetik

Kokularına ve renklerine bayıldığım Selin Kozmetik duş jeli, vücut losyonu ve spreyi, el sabunu ve kolonyası da yakın zamanda detaylı yazacağım ürünlerden. Özellikle ışıltılı vücut spreylerini yaz-kış çok büyük zevkle kullanıyorum. 


otacı şampuan

Üniversite yıllarımdan beri ürünlerini kullandığım Otacı, yeni keratin ve arginin içeren ve yıpranmış, işlem görmüş saçlar için üretilen şampuanını denememiz için yollamış.  En kısa zamanda deneyip blogda yer vereceğim.


essence pure skin

Bizim evde bir ergen yaşadığı için, sivilce ile savaşı kapsayan ürünler de eksik olmuyor. Essence'de burun bantları ve 4 i 1 yıkama jeli ile bu savaşımıza destek vermiş. Ürünleri oğlum kullanmaya başladı bile, bakalım faydasını görecek mi.


dalan o'live

Yine eskiden beri duş jelini ve el kremlerini kullanmakta olduğum bir marka olan Dalan yıllardır zetinyağının iyileştirici ve yumuşatıcı etkisini bize sunmakta zaten. Bir de markanın nemlendirici yağı var ki duşta kullanıldığı zaman hakikaten çok faydasını görüyorum. Diğer ürünlerin de detayları kısa sürede blogda olacaklar.

dermokil

Daha önce lansmanına katıldığım kilden gelen güzellik Dermokil yeni deneyeceğim ürünleri ile o gün bizzat aramızdaydılar. Zaten değişik maskelerini ve el kremlerini kullanıyordum. Bu sefer de şampuanlarını deneyeceğim ve ilk fırsatta çok övülen vücut maskesini de bakım rutinime katmayı düşünüyorum. Dermokil lansman yazım için buraya bakabilirsiniz.

burmino rawganic

Burmino denemeyi çok istediğim Hurraw organic lip balmlarından ve Rawganic makyaj temizleme mendillerinden yollamış. İkisi de yakında detayları ile blogda olacaklar.

the premium organics

İlk defa tanıştığım bir marka olan Premium Organics tarafından bir şişe calendula yağı gönderilmiş. ürün hakkında detaylı bilgiyi buradan alabilirsiniz. Calendula yani aynı safa bitkisinin cildi yatıştırıcı  ve nemlendirici özelliği olduğundan yaz tatilinde güneş sorası kullanmayı planlıyorum. Detayları da kullandıktan sonra blogda olacak.

revox shampoo

Son zamanlarda çok övülen bir marka Revox da etkinlik günü bizimleydi ve meşhur at kuyruğu şampuanını denememiz için getirdiler. Özellikle bu markaya ait çok övgü duyduğum için ve instagramda da öncelikle bu markayı deneyip yorumlamam için istek aldığım için hemen kullanmaya başladım. İlk izlenimlerim çok olumlu, 1 hafta-10 gün içinde yazısını yazabilirim sanıyorum.

farmasi

Çoğu ürününü zevkle kullandığım Farmasi yine çok güzel ürünleri ile dolu bir kutu yollamış. Özellikle ağrılar için bire bir denilen at kestanesi özü içeren balsam en merak uyandıran ürünü oldu. Deneyeceğiz bakalım.  

urban care
Şampuanları ve saç bakım yağları pek beğenilen Urban Care yeni keratin içeren ve hacim sağlayan spreyinden yollamış. Benim saçım aşırı derecede sönük olduğu için bu ürün beni çok meraklandırdı. Eğer saçımı ağırlaştırmadan hacim kazandırırsa sınıfı geçer bakacağız. Bu arada Urban Care'in Kadınlar Günü mesajı da çok anlamlı ve çok güzeldi.

Yves Rocher

Çoğu ürününü büyük bir zevkle kullandığım Yves Rocher'de daha önce burada bahsettiğim Mauve Subtil isimli ruju ve bir de siyah kalem yollamış. Ruj hediye sepetine eklendi ama kalemi kullanıma açtım, yakında blogda olacak.

Bütün sponsorlarımıza ve tabi bu güzel günün mimarı Gülsen'e çok teşekkür ediyorum. Ürünler kullandıkça teker teker blogda olacaklar.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. @kızsalşeyler teşekkür ederim canım :-))

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülsendoga çok teşekkürler Gülsencim hepsi harikalar :-))

      Sil
  3. Hesi ayrı güzel ürünler.Güzel yorumlarını bekliyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin.. kullamaya başladım bile yakında gelir yorumlar .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...