21 Mart 2015

Günün Ojesi Gabrini Brilliant B18..

Daha önce bahsettiğim Gabrini Brilliant serisini toptan alma yazısı grubundan 18 numara ile devam ediyoruz. Bir önceki oje yazımda da belirtmiştim artık bir süre bunları sürerim sürekli diye, bakalım ne kadar devam edecek.
Gabrini Brilliant nail polish


18 numara şahane bir güneş rengi, güneş altında açılan, pırıl pırıl parlayan, ben buradayım diyen bir yapısı var.  Altın rengi içinde minik ve çok seyrek gümüş ışıltılardan oluşuyor. İnce yapısına rağmen tek kat yetiyor ve hemen de kuruyor. Ben bozulma soyulma gibi bir sorunla da karşılaşmadım.
Gabrini Brilliant nail polish

Bu da böyle madem nail art yapamıyorum yüzükle süslerim isimli çalışmalarım. 

Seriden paylaşımlar devam edecek. Bu arada bu bahar sezonunun sanırım trend rengi tam da bu ojenin renginde yani etrafta bol bol tarçın, hardal, taba tonlar göreceğiz. 
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bu senenin rengimi bilmiyorum ama sana yakışmış audrey = gabrini oje koleksiyonu :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...