30 Mart 2015

Freeman peppermint+plum ayak peelingi..

Bir süre önce Watsons mağazalarında satılmaya başlayan Freeman markalı ürünlerden bu ayak peelingi ve 2 adet de deneme boyu yüz peelingi sevgili Elif'in etkinliğinde Deniz Kozmetik tarafından denememiz için gönderilmişti. Bunlardan kömür ve siyah şeker içeren peeling maskeyi çok sevdim, ama onun tam boyunu alınca detaylıca anlatacağım. Bugünkü yazının konusu Freeman ayak peelingi olacak.
Freeman peppermint+plum foot scrub
Ürünümüz oldukça büyük, 150 ml. boyutunda, fiyatları çeşitli kozmetik sitelerinde ve Watsons'da 25-35 TL. arasında değişiyor. Tabi bu fiyata miktar olarak değer mi derseniz hemen bitecek bir ürün değil. Ben sadece pedikür yaptırdığımda kullanıyorum ki bu da 3 haftada bir oluyor.

Freeman peppermint+plum foot scrub

Ayaklardaki ölü deriyi atmak ve ayakları rahatlatmak için kullanılıyor. hakikaten içindeki peppermint yani nane özlerinin ferahlık verici etkisi var.  Özellikle pedikür anında masaj yapılarak uygulanırsa gayet faydalı bir ürün oluyor kendisi.

Freeman peppermint+plum foot scrub

İçindeki tanecikler irice ama yoğun değil o nedenle acıtmadan ve özellikle benim en büyük sorunum olan gıdıklanmadan rahatça uygulama yaptırabiliyorum. Üzerine de bir krem sürüldü mü pamuk gibi oluyor ayaklarım. 

Freeman peppermint+plum foot scrub

Yoğunluğu dağıtılınca böyle oluyor işte.  Krem kısmı nemlendirme de sağlıyor aslında ama
ben yine de yoğun nemlendirici bir krem ile bitişi yapıyorum.

Freeman ürünlerini Watsons'dan ve bazı sitelerden online olarak temin edebilirsiniz. 
Sevgiler..

4 yorum:

  1. freeman ürünleri genelde güzel oluyor,nane kokusuda ferahlatır oh mis:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet şampuan ve saç kremlerini de denemek istiyorum yakında :-))

      Sil
  2. freeman ürünlerini bende merak ediyorum, almanyada satilmiyorlar ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj buraya da yeni geldi sayılır ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...