15 Mart 2015

Bitenler Şubat..

Bir ay daha bitti ve yine dolu bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Yazması uzun sürüyor ama çok da keyif veren yazılar bunlar, her ürünü bir kere daha hatırlamış ve kafamda değerlendirmiş oluyorum böylece.
İlk olarak şampuan, el sabunu gibi ürünlerden başlayalım. Palmolive çikolata aromalı sıvı el sabunu, kokusunu sevmedim bir daha bu aromayı değil diğerlerini tercih edeceğim. Head&Shoulders şampuan, kepek yapmadı, çok da güzel sakız gibi kokuyor ama saçlarımın dökülmesini arttırdı, o nedenle yarıya kadar kullanıp bıraktım, sonrasını oğlum kullandı. Onda dökülme problemi olmadı. Gratis'de satılan bir bebe şampuanı, fırça yıkamak için almıştım ama saç da yıkadım, kokusu çok hoş.

Caudalie Polyphenol serisi gündüz kremi, detaylı yazısı burada vardı, seviyorum kendisini. Vichy 3 in 1 temizleme sütü, yazısı burada, ama yeniden alacağımı sanmıyorum, her şeyi ayrı ayrı kullanmayı seviyorum. Topicrem temizleme jeli, yazısı detaylı olarak burada var, kullandığım en iyilerinden biri, elimdekiler biraz azalınca yeniden alacağım.


Gülsha gül suyu, yazısını burada yazmıştım, zaten gül suyunu tonik olarak kullamayı seviyorum, bunu da sevdim. Sebamed temizleyici köpük, bu daha çok sivilceli ciltlere iyi gelen bir ürün. Köpüğünü sivilceler üzerinde bekleterek kullanın diyordu ama çok da başaramadım, dolayısı ile cildimi arındırması dışında sivilcelere çok etkisi olup olmadığını çözemedim. Burock cilt bakım ürünlerinden ise burada bahsetmiştim. Ben genel olarak sevdim ama sevmeyenler de çok, bu da sıkılaştırıcı toniğiydi, fena değildi.


Janssen sensitive secrets yatıştırıcı yüz losyonu, fena değildi, yazısını yazacağım.  StriVectin ise kullandığım en iyi serumlardan, yazısını burada yazmıştım, seviyorum, çok pahalı olmasaydı yine alırdım.


Nivea duşta vücut kremi, pratik bir ürün, başka bir çeşidini burada yazmıştım, yaz aylarında alıp kullanmaya devam edeceğim. Seranem el kremini ise el kremlerim yazısında incelemiştim, gayet başarılı sevdiğim bir krem oldu.


Sephora'nın limonlu merenge aromalı duş jeli, muhteşem kokuyor ama iyi köpürmüyor nedense, bir daha almayacağım. Selin duş jeli, markaya ait bütün ürünleri ayrı bir yazıda detaylı anlatacağım. Cosmed hairguard, canlandırıcı saç kremi, fena değildi gibi çok önemli bir fark olmadı saçımda.

Caudalie el kremi, burada yazmıştım, minicik boyuna rağmen çok uzun süre gitti ve çok başarılı, seviyorum. Moshos Garden sweethearth nemlendirici yazısı burada, yaz için ağırca bir krem olduğundan ancak kışa doğru tekrar bakılabilir.


İlk Ankara ziyaretimde Fresh Line'dan aldığım patates maskesi, dibinde az kaldı ama artık bozuldu sanırım. İlk anda verdiği etki güzel, şişliklere iyi geliyor ama kalıcı bir etkisi yok, her gün yapılsa sanki daha iyi olacak bir maske bence. Cyrene saç kremi, güzel kokulu ve hoş bir krem, tam boyu alınabilir saçları yumuşacık yapıyor.  H&M vücut peelingi, çok başarılı değildi, Gratis Bee Beauty peelingi almayı tercih ederim. 



Ah ahhh bitti bitti en sevdiğim 3'lüm bitti, en sevdiklerim, son zamanlardaki favorilerim 3'ü de aynı anda bitti. Rimmel London wake me up fondöten, yazısı burada drug store içinde en sevdiğim, yaz aylarında kullanamayacağım için seneye kışa kesinlikle yeniden alacağım. Yine aynı serinin kapatıcısı, yazısı buradaydı, fondöten kadar  sevmedim bunu o nedenle yeniden almayacağım. Gosh BB pudra ise gerçek anlamda favorim oldu, yazısını burada yazmıştım, yenisini aldım stoğa kattım.

Hammam serisi şampuanlar, hepsi de güzel aslında ama testerdan tam bir fikir edinemedim tabi.

Prozinc şampuana bayıldım, bunun boyalı saçlar için olanından tam boyu aldım bile.  Burts Bees ise hakikaten bebeklerin o yumuşacık ve tüy gibi saçlarına göre, benim saçlarım ince telli olmasına rağmen  bana göre değil.

Yves Rocher kayısılı peeling, yani güzel ama yeniden almayacağım. Otacı sabun ise çok hoş kokuyor, mutfakta kullanıyorum, el kokularına iyi geliyor.


Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili, yapısı benim zevkime göre biraz kuru, o nedenle daha  çok fırça temizliğinde kullandım.  Shiseido göz maskesi, düzenli kullandığımda çok iyi gelen bir maske, ama hep de unutuyorum.


Bu sefer değişik olsun diye bir de Swisspers pamuk denedim. Simli ojeler için pütürlü bir dokusu var ama çok da etkili değil, normal bir pamuk gibi kullanıp bitirdim.

 Artık temizlemeden bıraktığım iki adet sünger, bunları yüzümden maske temizlemek için kullanıyorum. Yerlerine yenileri alındı bile tabi ki.


Yine muhtelif testerlar, pek kayda değer bir şey yok.


Şubat ayını da böyle geçirdik, darısı diğer aylara diyelim.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Ayy masallah benim 3 ayda bitirebildigimden cok daha fazlasini bitirmissin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik haha sen bir de bana sor ne kadar zamanda bitti onlar..

      Sil
  2. cnm ben bunca ürünü bir yılda anca bitirebiliyorum:))hızına hayran olmamak elde değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi uzun süre ve düzenli kullanım sonucu bir bakıyorsun bitivermişler :-))

      Sil
  3. topicrem ve sebamedi merak ettim,bir ara alıp denemeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali tabi topicrem daha iyi bence..

      Sil
  4. Genelde gosh ürünlerine tereddüt ile yaklaşıyorum çünkü çoğu kişi memnun kalmamış.Ne çok şey bitirmissiniz öyle :) ben daha sizin bitirdiklerinizin üçte birini bitiremedim :) www.ciddiolamiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @salihaydınlı mutlaka iyi ve kötü ürünleri vardır tabi ben bunu oldukça beğendim beğenmeye de var.. bu kadar ürün bitmesi uzun süreli azimle kullanma sonucu oluyor tabi :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...