8 Mart 2015

M.Asam ile Magic Finish Sihirli Fondöten çekilişi sonucu..

Evet bir çekilişin daha sonuna geldik. Fulser Kozmetik ile birlikte düzenlediğimiz M.Asam Magic Finish sihirli fondöten çekilişi bitti. Biliyorsunuz M.Asam aynı zamanda Watsons Güzellik Ödülleri'nde en iyi cilt ürünü kategorisinde aday, oylama devam ediyor. Eğer oyunuzu kullanmadıysanız  buradan kullanabilirsiniz.




Gelelim sonuçlara, bu sefer kazanan Gülçin Karaağaç arkadaşımız oldu, kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini de mail adresime bekliyorum.

Kazanamayanlar için çok yakında yepyeni çekilişler geliyor diyorum.
Sevgiler..


2 yorum:

  1. tebrikler Gülçin'cim, şans senden yana olmaya devam ediyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum bilgilerimi yolladım. sizede çok teşekkür ederim zeynep in tatlı düşleri amin hepimizin şansı daim olur inşallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...