6 Şubat 2014

Rimmel London Apocalipse Big Bang..

Watsons'ın güzel yeniyıl hediye paketinden gelenlerden biri de Rimmel London Apocalipse likit rujlardan Big Bang oldu. Bu ruju alıp almamakta çok tereddüt etmiştim, sonra yeter miktarda kırmızı ruj ve glossum olduğuna karar verip, son dakikada vazgeçmiştim. 
Klasik Apocalipse, tam kırmızı, yine hafif kokusu ve tadı var. Sürerken dikkat etmek lazım, çok akışkan ve bulaşmaya müsait.

Aslında kullanabileceğimi, bitirebileceğimi bilsem hepsini alırım bu serinin, gayet güzel renkleri var ve kokusu da bana çok kötü gelmiyor. 

İçinde çook hafif pembelik içeriyor ama sürülünce tam kıpkırmızı oluyor renk.

Swatchı da bu şekilde, ben çok beğendim bunu. Ne kadar yoğun olduğunu görüyorsunuz burada, birazcık dokundurmak bile yetiyor. Alt dudağıma 3 dokunuş bana tam geldi.

Bu arada yılbaşı akşamı bu ruju kullandığımı da söyleyeyim, tam yılbaşı ruhuna uygun bir renk oldu. Şimdi Sevgiler Günü de yaklaşırken o gün için de uygun olacağını düşünüyorum. 
Sevgiler. 


6 yorum:

  1. Dün bende ilk kez deneyip fotoğrafladım bu ruju !!!
    Apocalips'leri genel olarak seviyorum zaten ama koyu renkler biraz bulaşmaya müsait dediğin gibi.
    Rengini çok beğendim.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bende sürekli deneyip vazgeçenlerdenim :) Çok güzel renkleri de var aslında iyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. @makyajkelebeği.. renge bayıldım ben de :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. @beautyboop.. yeni gelen renkler de çok güzel bu arada.. teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  5. Çok çok parlak ve çok güzel bir ruj güle güle kullan dnzyildizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. @mervebagrıcı..çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...