26 Şubat 2014

Oriflame Giordani Eternal Red Ruj..

Oriflame tarafından Sevgililer Günü'nde çok güzel bir paket aldığımdan burada bahsetmiştim. Hemen o paketten çıkan ve hemen deneyip sevdiğim ürünlerden birisinden yani Giordani Jewel Lipstick Eternal Red isimli rujdan bahsedelim.
Ruj düşkünlüğüm malum, çantamda bile gündelik en az 5-6 ruj olmazsa içim rahat etmiyor. 

Eternal Red isminden de anlaşılacağı gibi Sevgililer Günü'ne uyacak bir kırmızı.

Jewel Lipstick adının hakkını verecek bir ambalajı var, çok şık, çok hoşuma gitti. Oldukça ağır ve güzel bir tüp içinde, resmini çekmedim sonra fark ettim altında da son kullanma tarihi falan da varmış.Ayrıca bu tür sağlam ambalajlarda gelen rujların sıcaktan etkilenip erimeleri de daha zor oluyor. 

Rengin tonuna, yoğunluğuna bayıldım. 

Kiremit tonlu bir kırmızı ve sıcak tonlu olduğu için de çok rahat kullanılacak bir renk.

Sürümü yağ gibi, içinde canola yağı varmış, tam anlamı ile yağ gibi kayıyor zaten dudakta.  Pigmentasyonu iyi, dudakta kusur göstermiyor. Ama her kırmızı gibi dudakta bir özen ve bir çerçeve mutlaka istiyor.  Tek başına da sürülse taşmaya, toplanmaya müsait değil. Çok kalıcı değil ama nemlendirmesi hoşuma gitti, dudağımda kuruma yapmadı. 

Bu da dudakta duruşu, kalem çekmediğim için çok kenara yanaşmadım ama genel görünüş ve renk budur.

Oriflame Türkiye sayfasını buradan inceleyebilir ve ürünler hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Rujun renginden öte ambalajına bayıldım. Sırf cantada sık dursun diye bile alınabilir:)

    YanıtlaSil
  2. Kendini henüz deneyememiş olsamda ambalajını çok beğendim bende.Dudağında da çok güzel durmuş..Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. @truebeautyinsideout.. Evet özellikle mor-bordo gibi renklerd bu ambalaj nefis durur

    YanıtlaSil
  4. @makyajkelebeği.. Teşekkürler canım hem renk hem ambalaj harikaymış :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...