25 Şubat 2014

Günün Ojesi Betty Boop Gentelman..

Betty Boop ojeleri ne kadar beğendiğimi daha önceki oje yazılarımda söylemiştim sanırım, rastladıkça bende olmayan renkleri de alıp seriyi tamamlamaya çalışıyorum. En son aldığım da bu şahane petrol (?) yeşili, Gentelman isimli oje.
Renk çok çok şahane olmakla birlikte kıvamı o kadar bol, akıcı ve yoğun ki sürerken fırçaya çok çok az almak gerekiyor. Yoksa her taraftan taşıyor ve bozuluyor. Neyse iki parmağı berbat edip, çıkarıp bir daha sürdükten sonra tam gerekli miktarı fırçaya alıp düzgün sürmeyi becerdim. Çıkartırken de korktuğum gibi tırnaklarımı ve etlerimi boyamadan, kolayca çıktı.

Eğer alırsanız mutlaka çok dikkatli sürün, çok az miktarı yetiyor zaten bütün tırnak için. Kuruma hızı da normaldi bence, çok kısa değil ama çok da uzun sürmedi.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş, tam da bu rengi arıyordum. Watsons'larda satılıyordu değil mi? Paylaşım için teşekkürler
    Sevgiler,
    Seda

    YanıtlaSil
  2. rengine bayıldım canım çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. @kozmetikanus.. Sedacım ben Gratisden aldım watsonsda varmıydı emin değilim..

    YanıtlaSil
  4. @emirkokusu.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Bu renkleri denemeye hiç cesaretim yok daha doğrusu sanırım hiç bu renk kıyafetim olmadığı için ojemde yok. Ancak dokusu cok güzele benziyor. Denenesi :)

    YanıtlaSil
  6. Renk muhteşeem.. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  7. @truebeautyinsideout.. Oje-kıyafet uyumuna çok dikkat etmiyorum o an hoşuna gittiyse kullan bence :))

    YanıtlaSil
  8. @ceydabyjade.. Çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  9. renkleri çok standart olduğu için henüz deneyemedim betty boop ojeleri ama bu rengi gerçekten güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. @alice.. evet her markada bulunabilecek renkler tabi ama insan denemeden yapamıyor :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...