7 Şubat 2014

Koopcha.com #romanticvintageparty de bizimleydi..

#romanticvintageparty'ye katılan ve çok güzel hediyeler yollayan firmalardan biri de yeni alışveriş sitelerimizden biri, koopchashop oldu.
İçinde süper hediyeler bulunan bir kutuda ve isme özel olarak hazırlanmış herşey. Bu zariflik beni ayrıca mutlu etti.

ve yine isme özel mektuplarımız da vardı, insan kendini hakikaten iyi ve özel hissediyor böyle şeyler olduğu zaman.


İlk olarak TR'ye yeni giren markalardan  Jannsen'den bir yatıştırıcı yüz kremi ve mama mio'dan vücut losyonu ve peeling etkili bir krem çıktı kutumuzdan.

Tabi hepsi bu değil, koopchashop bir de içinde çok tatlı hediyelerle birlikte bir de güzel Zoya ojenin bulunduğu bir çanta da yollamış. O puantiyeli kutunun içinden lavantalı şekerler çıktı. Sıcak su torbasına da bayıldım. Mask magnet buzdolabının üzerinde yerini aldı bile. 

Yine çok ince bir düşünce ile mağazası Bağdat Caddesinde olan ve benim de sürekli alışveriş yaptığım Quqla aksesuar mağazasından harika bir de küpe eklenmiş pakete. 

Bu güzel hediyelerden ötürü Serap, koopchashop ve Ebru Esmen'e çok teşekkür ediyorum. Hepsini zevkle kullanmaya başladım.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. çok güzel hepsi canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. guzel gunlerde kullan canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. @yaseminkılınç..çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. @seraptan.. Teşekkürler tatlım :))

    YanıtlaSil
  5. mutlu ve güzelgünlerde kullanın. umarım ürünleri de seversiniz.. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. @ebruesmen.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...