28 Şubat 2014

Günün Ojesi Avon Gel Finish Orange Crush..

Son Avon kataloğundan yapısını ve duruşunu çok merak ettiğim Gel Finish ojelerden Orange Crush isimli rengi aldım. Tabi gelir helmez hemen sürüp denedim.

Tek katta kapatıcı olduğu söylenmiş ama benim tek kat oje sürünce kesinlikle içim rahat etmiyor ve zaten bütün tırnaklarıma da aynı tonda süremiyorum. En güvenlisi 2 katı sürüp rahat etmek, ama oje oldukça kapatıcı ve yoğun orası doğru. Bitişi parlak ve net, üzerine ayrıca topcoat sürmek gerekmiyor. Resimlerde en üst ortadaki hariç filtre de yok, parlak yapısı net olarak görülebiliyor. Tırnakta soyulma veya bozulma da yapmadı. Kuruma süresi çok kısa değil, yine biraz dikkat gerektiriyor. 


Bunu sürüp, beğendikten sonra aynı seriden sanırım Roses are Red isimli rengi de sipariş verdim. Şu andaki katalog fiyatları nedir bilemiyorum, sanırım 10 TL. civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Gratis'de yine Gel Look olarak satılan bir seri daha var ki denemedim ama fiyatlarını 20 TL. civarında hatırlıyorum. Avon Gel Finish mutlaka indirime de girecektir/girmiştir, çevrenizde temsilci varsa deneyebileceğiniz, güzel bir seri olmuş.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. renk çok güzel, çok yakışmış güle güle kullan..Sanırım indirime girmeden almayacağım sonradan çok pişman oluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @nilgün.. teşekkürler ben de 5-6 tl gibi bir indirimde bulursam bir kaç renk daha alırım..

    YanıtlaSil
  3. yine harika görünüyor canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @emirkokusu.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Renk bana bikinimi hatırlattı desem çok mu saçma olur :) Çok hoş gözüküyor güle güle sür :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok güzelmiş güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  7. Renk cayır cayır yanıyor, bayıldım! Ojenin dokusu da tahmin ettiğim gibi! Güle güle kullan!! Öperim :)

    YanıtlaSil
  8. @ceydabyjade.. :)) hayır hiç de saçma olmaz bana da yazı hatırlatıyor çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. @closelyfashion.. Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  10. @bveç.. Teşekkürler Başakcım oje pürüzsüz gerçekten sevgiler :))

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan tatlım. Ben de Roses are Red 'i sipariş ettim, sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. @beatheo.. Teşekkürler ben de bekliyorum onu umarım güzeldir :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...