3 Şubat 2014

Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam Mascara..

Watsons'ınburada bahsettiğim yeni yıl hediye paketinin içinden denemek istediğim Rimmel London Scandal Eyes Retro Glam mascara da çıkmıştı. O zamandan beri çoğunlukla günlük makyajlarımda bu rimeli kullanıyorum ve çok da beğendim. 
Bütün Scandal Eyes serisi gibi tombul görünümlü ve siyah beyaz, en sevdiğim renkler.

Fırçası tombulca ama ortası basık kum saati   görüntüsü var. Bu biçimdeki mascaraların kirpikleri daha iyi kavradığı ve ürünü daha iyi uyguladığı söyleniyor. Bence uygulaması gayet güzel ve kolay, renk olarak da tam siyahlık  sağlıyor.

Hemen sürülmüşünü de görelim. İki kat sürmüştüm, uzatması şahane, tek tek de ayırıyor,  topaklanma yapmıyor ve dökülmüyor. Dolgunluk vermesi biraz zayıf bence ama Rimmel London'ın beğendiğim mascaralarından biri oldu diyebilirim. 

Watsons'a bu güzel rimel için teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Güle güle kullan:) Tam da elimdeki rimeller tükenmek üzereyken okudum yazıyı. Bu ürünü denememiştim deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. @sümeyyeözcan.. çok teşekkürler beğenmene çok memnun oldum :-))

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda benimde elim sürekli bu rimele gidiyor ;)

    YanıtlaSil
  4. inceleme yazını okudum ve watsons'a gidip bu rimeli aldım. başarılı bir rimel gerçekten :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. @makyajsızolmaz.. Evet aynen :))

    YanıtlaSil
  6. @makyajdenizi.. Güle güle kullan canım beğenmene çok sevindim :)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canım bende daha ona sıra gelmedi ama çokta merak ediyordum merakımı giderdin :)

    YanıtlaSil
  8. @yaseminkılınç.. teşekkürler.. sana da çok yakışacak :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...