8 Şubat 2014

Günün Ojesi Flormar WL09&GL02..

Bu ara koyu renk ojeleri simliler ile birleştirip hareket katarak uygulama yapmayı seviyorum. FlorMar'ın çok sevdiğim serilerinden biri olan Wet Look serisinden koyu lacivert hatta neredeyse mora çalan renkli 09 numarayı yine Glitter serisinin en sevdiğim 02 numarası ile birleştirip uyguladım.

Wet Look'dan bahsetmeme gerek yok, sürümü ve kapatması çok güzel, tam rengini 2 katta veren ancak çok  süper bir hızla kurumayan bir seri. Bitişi parlak, o nedenle de çok sevildi bu seri. Glitter serisi ise malum, benim en sevdiğim içinde bu pembe-altın rengi simleri olan 02 numara, her renge her ojeye yakışıyor neredeyse. Glitter serisini hiç denememiş, almamış olanlar için ilk alınmasını önereceğim oje budur.

Sevgiler..

20 yorum:

  1. glitter ojelerini nerelerde bulabilirim

    dnzyildizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir renk , bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. ojenin rengini çok sevdim :) Flormar Glitter 02 numara bende de var favori ojelerimden :)

    YanıtlaSil
  4. @mervebagrıcı.. Flormar mağazalarında var ya da online olarak da satılıyor..

    YanıtlaSil
  5. Ojeyi ayrı ama tırnakları apayrı beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. @buralıolmayan.. :)) bu seri çok güzel

    YanıtlaSil
  7. @didemtürker.. Evet serinin en güzeli bence :))

    YanıtlaSil
  8. @fulyacyln..çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  9. Morcivert demek istiyorum. Vallahi istiyorum.

    YanıtlaSil
  10. @tutumlupudriyer..:)) evet ben de istedim şu anda

    YanıtlaSil
  11. Harika gözüküyoor gene çok güzel bir uyum yakalamışsın bayıldımm ^^

    YanıtlaSil
  12. @ceydabyjade.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  13. Gene mor, gene çok yüzel ve yine audrey :)) kıskandım ki tırnaklar güzel işte napalım

    YanıtlaSil
  14. ben bu wetlook ve matte serilerinde bir sorunla karşılaştım sadece bendemi yoksa başka yaşayanlar da var mı merak ettiğim için sormak istedim.her ikisinde de sürdükten sonra tırnaktan çok kolay bir şekilde maske gibi çıkıyor sanki tırnak şeklinde bir stiker yapıştırmışsınızda onu çıkartmışsınız gibi.hiç böyle bir şey başınıza geldimi?

    YanıtlaSil
  15. @morhastadı. :)) teşekkürler canım ..

    YanıtlaSil
  16. @tüyeldaersözlü.. Çok ilginç glitterların da bu şekilde çıktığını söylüyor bazıları bana hiç olmadı şu anda satinmat bir oje var hatta tırnağımda hiç öyle soyulacak gibi değil

    YanıtlaSil
  17. @makyajodası.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  18. İki oje de birbirinden güzelmiş ama :)

    YanıtlaSil
  19. @sevdas.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...