4 Şubat 2014

Ocak Ayı Bitenler..

2014 geldi ve Ocak ayı da bitti bile, yeni bir bitenler yazısı yazma zamanı da geldi böylece. Bu ay yine bir sürü değişik ürün bitti veya çöpe gitti, hemen bakıyoruz neler bitmiş ve neler gelmiş yerine.


Hemen bir toplu halde görelim, böyle bakınca ben bile şaşırıyorum nasıl bitti bu kadar şey diye. 

Sırayla bakalım; Lancome tonique confort, makyaj temizleme sütü olarak kullandım ve bitirdim, fena değil ama muadilleri var. Şelale Aseton, bunu Gratis oje alımlarında veriyordu galiba çok memnun değilim ama daha evde bir sürü de var. Yves Rocher nem maskesi, çok beğenmedim, en sonunda krem olarak kullanıp bitirdim. Nivea pore cleaning jel, peeling tanecikleri çok yumuşak ve nazik, genelde oğlum kullanıyor , ben arada kullandım. Şimdi neutrogena deniyoruz bakalım. Sarıkız termal su, bitenlerin gediklisi yazısı da burada. Aussie şampuanı da bitirdim onun da yazısını geçen hafta yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz.

Kiehls vücut losyonu, vanilyalı olan bu kokusu şimdiye kadar sürdüğüm en kalıcı losyon. Ertesi gün akşama kadar hissedilebilen bir kokusu var. Nivea güneş kremi, çantamda unutmuşum, kimbilir ne zamandan kalmadır çöpe gitti. Sweet Snuggles duş jeli ve vücut peelingi, çok güzel kokuyorlar ve bol bol sıkınca da zaten minicikler bitiverdiler. Femfresh Jel, bunu fırça yıkamak için kullanıp bitirdim, yoksa duracaktı öyle orada. Yves Rocher Evidance parfüm burada bahsetmiştim. Dove koparak dökülmeleri önleyici saç maskesi, bütün seriyi kullanırken baya bir faydası olmuştu aslında ama şu anda başka bir maskeye geçtim.

Clear men, bunu eşim ve oğlum kullanıyor ama çok ferah koktuğu için ben de seviyorum. Dove ışıltılı bronzluk veren vücut losyonu, bu da çok eskilerde kaldı, kokusu falan değişmişti attım. Balmi dudak balmı, ilk olarak aldığım narlı sanırım bu çabucak da bitirdim, yazısı burada var. Optic White diş macunu sanırım İpana'ydı bu, öyle çok abartılı bir beyazlık göremedim tabi . Avon göz bazı, bunun yazısını yazacağım en kısa zamanda. Cyrene tonic, kokusu Batikona benziyor ama doğal yine de ben çok sevemedim. Pura Natura yüz yıkama jeli, Lila Kutu'dan gelenlerden, doğal ve kokusu da güzel, memnun kaldım bundan. Essence, Maybelline ve Golden Rose mascaralar, kurudular ve çöpe gidiyorlar. Ama Essence Lashmania bütün Essence mascaralar içinde en beğendiğim oldu. Elimde bir sürü mascara olmasaydı alırdım bunu yeniden, hem de öyle çabucak kurumuyor. 

Benri ıslak mendiller sürekli kullanılıyor ve stok halinde var evde, Bebak makyaj temizleme mendili, bunları da seviyorum güzel temizliyor, güzel kokuyor. Gratis'de satılan Pierre F. markasının peel-off maskesi, bir kere yaptım/yapabildim ve direk çöpe gidiyor, soyarken canımı çok acıttı çünkü. Halbuki aynı markanın yüz temizleme jeline ve peeling scrubına bayılıyorum. Shiseido, göz maskesi, ilk defa deniyorum ve detaylı yazısı gelecek. Eski bir kirpik kıvırıcı ve Nuxe mini set, içinde 3 parça ürün vardı üçünü de sevdim, büyük boylarını alabilirim.

Bir sürü tester, yine pek kayda değer bir şey yok içlerinde, Benefit PoreFection var bir tek ama yazısını hala yazmadım sanırım ben bunun değil mi, en kısa zamanda o gelir o zaman. 

Yine bir bitenler müdavimi de Benri pamuklar tabi ki.. Bunlardan her ay en aşağı 2-3 tane bitiyor. 

Evet bu ay da bitenlerim bu şekilde, yenileri açıldı bile. Umarım gelecek aya daha çok ve çeşitli ürün bitsin de yenileri gelsin.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. bu ay bitenler kısmında kaldım ben :) maaşallah ben bunları anca 3-4 ayda bitiririm :)))

    YanıtlaSil
  2. Masallah ne cok urun bitirmissin canim :) bitenler yazisi okumayi cok seviyorum dogrusu :)

    YanıtlaSil
  3. Toplu gördüğümde "oha felan oldum yane" :)) Bir sürü şey bitirmişsin ben daha mutlu oldum belki :)) Hepsi bitsin güzel güzel :)

    YanıtlaSil
  4. @hazelçelik.. yok yok düzenli kullandımı bitiveriyor :-))

    YanıtlaSil
  5. @kırmızılale.. ben de öyle hem kendim bitirmeyi seviyorum hem de okumayı :-))

    YanıtlaSil
  6. @ezgierdoğan..teşekkürler canım bitsin eskiler gelsin yeniler :-))

    YanıtlaSil
  7. Hey masallah keske ben de boyle bitirebilsem :)

    YanıtlaSil
  8. @kumralkızdan.. ben de eskiden az şey bitiriyordum son zamanlarda hızlandım böyle :-))

    YanıtlaSil
  9. Ohh bisürü bitmis, umarim yeni ürünlerinden daha çok memnun kalirsin

    YanıtlaSil
  10. @güzelezade.. teşekkürler canım zaten bu yeni ürün deneme merakımız ne olacak bilmem :-))

    YanıtlaSil
  11. pierer of maske canını mı acıttı, oysa ben severek soyuyorum ://

    YanıtlaSil
  12. @senadursun.. evet maalesef çıkartırken çok canımı acıttı bir daha da kullanamadım ..

    YanıtlaSil
  13. Hey maşallah! :) Başlık bitenler değilde kozmetik katliamı olsa tam olurmuş ^^

    YanıtlaSil
  14. Toplu görünce şöyle bir durdum, bir daha baktım :D
    Kiehls vanilyalı da aklım kaldı suan :)))

    YanıtlaSil
  15. @ceydabyjade.. Böyle katliamlara devam o zaman :))

    YanıtlaSil
  16. @yabanmersini.. Çok güzeldir o tam boy almayı düşünüyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  17. Ohh yaşasın bitenler! :)

    YanıtlaSil
  18. @jd.. :-)) gelsin yeniler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...