20 Şubat 2014

Mac Lady Danger

Son zamanlarda favorim olan rujlardan Mac Lacy Danger isimli ruju tanıtmak istiyorum. Bu ruju Mac'de büyük araştırmalar ve MUA'yı deli etmeler sonucu aldım. Aslında kırmızı alt tonlu bir turuncu istiyorum ama ne gösterdilerse beğenmedim. Ya çok turuncu ya da çok kırmızı geldi bana hepsi, tabi bu arada MUA'cığın ukalıklarının da faydası olmadı. Sonuçta ben ne istediğimi biliyorum ve doğru rengi bulamazsam senin gösterdiğin ruju almış olmak için almayacağım.

Neyse Lady Danger'ı dener denemez dedim ki işte budur..

Bu ruju bloglarda çok okumadım fazla popüler bir ruj değil herhalde ama bence popüler olmayı hak eden bir ruj.

Rengine tam olarak bayıldım, az kırmızılık, az mercan, az da turunculuk içeriyor. Mat koleksiyondan değil ama yarı mat bir ruj, sürümü çok zor değil ama yine de dudaklarınız kuruysa bol nemlendirme gerektiriyor.

Nemlendirmeden de sürülür mü tabi ki sürülür, hatta benim verdiğim tepkiyi de verebilirsiniz. Ruju ilk sürdüğümde bir süre sonra dudağımı yalama ihtiyacı duyuyorum tabi kuruluk sebep oluyor buna, çünkü ilk seferinde nemlendirmeden sürdüm. Bir kaç defa yalayınca da dudağımı artık çıkmıştır bu ruj diye tazelemek ihtiyacı duydum ruju, tam elime aynayı aldım ki ruj mıh gibi yerinde duruyor, gram bozulmamıştı.

Tabi alta nemlendirici sürünce kalıcılığı biraz daha azalıyor ama olsun önemli değil.

İçindekilere buradan bakabiliriz. Tuhaf bir şekilde içinde Shea yağı var ama hiç öyle gelmiyor bana..

Rengine aşık olmaz da ne yapar insan bilemiyorum.

Dudağımda duruşu bu şekilde, tabi bu tarz turunculuk, kırmızılık ve mercan rengi içeren rujların dişleri olduğunda sarı göstermek gibi bir kusuru var. O nedenle böyle bir renk kullanacaksanız dikkatli olmakta fayda var.

Bu ruju kırmızı-turuncu-mercan renklerini sevenlere tavsiye ediyorum, mat serisine göre daha kolay sürülüyor, bulaşmıyıor ve kalıcı daha ne olsun. Mac ruj koleksiyonum giderek artıyor, bunu alırken retro mat koleksiyonuna da baktım, orada da güzel renkler var ama kararsız kaldım. Belki daha sonra baharlık 1-2 ruj daha alırım.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Benim de bir süredir aklımdaydı, hep başka rujlar için erteliyordum Lady Danger'ı, daha bu sabah aklımdan geçmişti şimdi de yazınızı okuyunca daha fazla erteleyemeyeceğim sanırım :)
    Güle güle kullanın.
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikanus.. Uzun süre kararsız kaldım ama sonunda beğenerek aldım bunu :)) mutlaka deneyip dudağında gör.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Herkeste farklı duran bir ruj genelde baskın bir turuncu alt tonu var ama çok dikkat çekici güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  4. Çok çarpıcı bir renk swatchlarına bir ara çok baktım. Aslında tam baharda kullanmalık. Bir de dudağımda duruşuna bakmam lazım. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. @ceydabyjade.. çok teşekkürler evet oldukça dikkat çekiyor..:-))

    YanıtlaSil
  6. @zuhalgündoğdu.. evet dudağında mutlaka dene değişik bir ruj çünkü.. teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...