27 Şubat 2014

Neutrogena Lipbalm with Nordic Berry..

Dudak balmlarını çok sevdiğimi, sevmekten öte dudaklarımın çok kuruyup sürekli kullanmak zorunda olduğumu söylemiştim sanırım. O nedenle ne kadar lip balm alsam da fazla gelmiyor, mutlaka kullanıyorum, bitiyor. Çünkü evde her odada, iş yerinde, çantamda ayrı ayrı balmlar bulunuyor.

Neutrogena'nın yeni çıkan bu Nordic Berry özlü balmını denemek için Watsons'dan aldım. Sanırım fiyatı 4-5 TL. gibi olması lazım. Berry özlü denmesine rağmen balmda meyve kokusu daha doğrusu hiç koku yok ve tadı da yok gibi. nemlendirmesi fena değil, 2-3 saat sürüyor, dudağımda herhangi bir yağlılık veya ağırlık da hissetmedim bunu sürdüğümde. Nivea ile beraber sürekli alabileceğim bir ürün olabilir.

Neutrogena Nordic Berry serisinden sanırım el kremi ve vücut kremi de çıkarmış ama onları denemedim ama balmdan genel olarak memnun kaldım.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. Ben el kremini aldim cok memnun kaldim.Biraz koku var icinde ama rahatsiz etmiyor. Sanirim Neutrogena'dan genel olarak cok memnunum;-)

    YanıtlaSil
  2. @feyzaketenci.. evet ben de enutrogenadan genel olarak memnunum hele tr de olmayan ürünleri de var ki hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ürün. Gerçekten nemlendirme arayanlar için özellikle. Sözlüme almıştık ve çok memnun kaldı. Hatta aramızdaki diyalogu paylaşmak isterim :))
    - Çok iyi ürün bu bebeğim.
    - evet aşkım harika dimi nemlendirmesi falan, yumuşacık yapıyor hem renksiz tam senlik.
    - Hı onlar var da ben onun için demedim, bitmiyor bu ürün hehehe :)
    -Puf.

    YanıtlaSil
  4. @poinepa.. hahah ay sesli güldüm harikaymış güle güle kullansın <3

    YanıtlaSil
  5. bende genelde dudakları kuruyan ve onları koparan biri olarak balm delisi oldum resmen neutrogena hiç denememiştim denenecekler listeme ekledim canım çok saol bilgi için:)

    YanıtlaSil
  6. Bende çok memnunum bundan geçen abim isteyince ona verdim ama elimdekiler bitsin diye :)))

    YanıtlaSil
  7. @yaseminkılınç.. özellikle kış aylarında çeşit çeşit balm resmen kurtarıcı oluyor canım hepsini denemek istiyorum :-))

    YanıtlaSil
  8. @madamekokoş.. evet yağsız ve renksiz oluşu erkeklerin de kullanabilmesini sağlıyor rahat rahat..

    YanıtlaSil
  9. benimde dudaklarım çok kuruyor o yüzden çok kullanıyorum. şuan nıvea kullanıyorum 2 tanede yedeğim var bitince bende deneyeceğim bu ürünü.. sevgileerr :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...