12 Şubat 2014

Sevgililer Günü Ojeleri volume 1..

Sevgililer Günü için en güzel nail art kalpli olan, kendim yapmayı beceremediğim için de Konad disclerine başvurdum.
BettyBoop ojeler de biliyorsunuz Gratis'de satılıyor, bir ara 3 al, 2 öde kampanyası vardı ve ben de beğendiğim renkleri almıştım. 06 numara Girls Night Out pembe alt tonu ile tam bir Sevgililer Günü kırmızısı olduğu için bu rengi kullandım. 

Üzerine de Konad'ın m59 ve m78 numaralı discleri ile güzel minik kalpler yaptım. 

Sevgililer Günü için birkaç nail art çalışması daha yapacağım.Umarım bunu beğenmişsinizdir.
Sevgiler..

9 yorum:

  1. süper kırmızı aşkınaa :)

    YanıtlaSil
  2. Aşk kokusu var :)) kırmızı kırmızı çok hoş olmuş canım blogumda ki sevgiller konseptine de beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. @ugurbocegimmutfagı.. :-)) kırmızı=sevgililer günü..

    YanıtlaSil
  4. @morhastası.. teşekkürler.. bakıyorum şimdi :-))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş konad disklerin işe yarayıp yaramadığını merak ediyordum böylece işe yaradığınıda görmüş oldum kullanımdaki zorluk ve kolaylıklarıda paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  6. @yeldaersözlübakırtaş.. çok teşekkürler konad çok basittir ve işe yarar hemen bir kaç gün içinde detaylı bir yazı hazırlarım bu konuda o zaman :-)

    YanıtlaSil
  7. canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sahaneeeeeeeeee sahaneeeeeeeeeee bayıldım ıcımı renklerdındın

    YanıtlaSil
  8. @kokoşkelebek.. çok teşekkürler canikom..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...