26 Şubat 2014

Günün Ojesi.. Essence Love Letters Inkheart..

Günaydın. Günün ojesi Essence'in Love Letters kolekssiyonundan aldığım 2 ojeden biri olan ve koleksiyonun da tek koyu renkli ojesi olan inkheart, ismi gibi garip bir mürekkep rengi hakikaten.

Bu ojeler aslında stamping, damgalama tekniğine de uygunmuş, şimdilik kullanmadım ama ileride Konad seti ile deneme yapabilirim tabi. Yoğunluğu ve kıvamı iyi bir oje, iki normal katta kapatıp, kısa sürede kurudu. Bitişi zaten parlak, o nedenle topcoat da sürmedim.

Bu ojeler hala bazı Gratis mağazalarında ve Rossmann'da mevcuttur sanırım, koyu renkli ojelerden hoşlananlar için bir şans verilebilecek güzel bir oje.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Ben sadece şeftali renkte ki ojeyi aldım klasik essence ojeleri gibi çok dayanıksız dün sürdüğüm oje ertesi gün yarıya kadar çıkıyor =/

    YanıtlaSil
  2. @ceydabyjade.. benim aldığım iki ojede de böyle bir sorun olmadı ama genelde o şeftali tonlularda sorun oluyor daha önceki bir koleksiyon ojelerinde de aynı sorun olmuştu..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...