24 Şubat 2014

Maybelline Baby Lips incelemesi..

Maybelline'in dünya çapında çok meşhur olan ama nedense bizim güzel ülkemize bir türlü nedense getirelemeyen güzel ve rengarenk lip balmları yani namı diğer Baby Lips balmlar yazımızın konusu olacak. 

Ben bunları instagram üzerinden almıştım, zaten ikisi tek pakette geliyor 25 TL.'ye geldi bana.

Bunlar pastel renkler değil, neon renkler ve daha iyi renk verirler diye özellikle bunları almayı istedim. Diğerlerini denemedim tabi ama gerçekten de renk vermeleri hiç fena değil, özellikle de Pink Shock isimli neon pembenin rengi oldukça belirgin.

Gerçekten çok yumuşacık balmlar, dudakta yağ gibi kayıyor. Bunlar renk de verdikleri için yatarken falan kullanmaya uygun değil. Kalıcı değiller ama sürüldüğünde nemlilik hissi güzel ve dudakta herhangi bir yağlılık, ağırlık veya yapışkanlık hissi de yapmıyor.

Renkler böyle şirin ötesi, özellikle turuncu olana bayılıyorum. Sürekli cebimde, ruj tazeleyemeceğim yerlerde tam bir kurtarıcı. Hemen bunu çıkarıp sürüveriyorum. 

Renkleri ve pigmentasyonları bu şekilde, üzerinden geçtikçe rengi artmıyor ve tek sürüş  yetiyor aslında.

Pink Shock..

Oh! Orange..

Şimdi bu kadar popüler ve aslında şirin bir ürünü niye inatla getirmezler anlamıyorum. Watsons, Gratis ve artık Migros gibi büyük marketler de biraz sosyal medya takip ediyorlarsa ki Watsons ve Migros ettiğini Wake me Up Fondöten ve Real Techniques fırça konusunda gösterdiler; Baby Lips ve bu şekilde bir kaç popüler ürünü daha acilen TR'ye getirme çabalarına başlamalılar. Wake me Up ve Real Techniques'in satış grafikleri ortadadır bence.
Baby Lips'in son yorumuna gelirsek, genelde şirinlikten dolayı alınan bir ürün olmakla beraber ben nem vermesini ve rengini sevdim. TR'de olsa diğer çeşitlerini de mutlaka alır denerdim. 
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Of ya canım çekti!!! Herkes hamilelikte yiyecek aşerir, ben kozmetik :)))))) Güle güle kullan İrem'cim, pek de yakışmış!!!!

    YanıtlaSil
  2. İki renkte harika:) güle güle kullan:) Türkiye'ye getirilmemesini anlayamadım bir ürün. Balm satışları çok yüksek oysa.

    YanıtlaSil
  3. Turuncu olan ne kadar güzelmiş yaa. Sanada çok yakışmış hihi :)

    YanıtlaSil
  4. en sevdiğim lipbalmım bu, ben de şu sıralar limon aromalı Fierce N Tangy'i kullanıyorum. Neon sarı ama bunlar kadar bile renk vermiyor. Bitince hemen Oh Orange geçeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. @bveç..:-)) çok teşekkür ederim canım umarım gelir bunlar tr ye en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  6. @seregon.. çok teşekkürler evet bu da gelse kesin yok satar..

    YanıtlaSil
  7. @gizemgider.. çok teşekkürler Gizemcim..:-))

    YanıtlaSil
  8. @nilgün.. bulsam ben de kesin limon aromalı olanı alırdım bayılırım limonun tadına güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  9. ya ben de istiyorum bunlardan ama satan kimseyi bulamadım instagramda :(

    YanıtlaSil
  10. @minikkuşşule.. ben ig'de @abeautyblogg isimli kullanıcan almıştım belki hala vardır elinde bakabilirsin..

    YanıtlaSil
  11. kıskandım :) hangi instagram satıcısından satıcıdan aldın?

    YanıtlaSil
  12. @emineaslan.. sanırım @abeautyblogg isimli kullanıcdan almıştım bir de @amerikadanaliyorum isimli kullanıcıda olabilir..

    YanıtlaSil
  13. Pembesine hayran kaldım.Açıkçası Hiç Baby Lips yazısı okumamıştım.Renk verdiklerini bile şimdi öğrendim :)))

    YanıtlaSil
  14. @makyajkelebeği.. Hepsi değilse bile bu neon serisi renk veriyor diğer pastel renkler vermiyor olabilir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...