28 Şubat 2014

Nars Soulshine Allık..

Günaydın, iyi hafta sonları herkese. Daha önce yazdığım alışverişler  arasında uzun zamandır aklımda olan, bayıldığım Nars Soulshine isimli allık da vardı. Bunun yazısını hazırlamış ve fakat taslaklarda unutmuşum, hemen fark eder etmez yayına koydum.
Normal Nars allıklara göre gramajı oldukça fazla, tam 12 gr. ve böyle olmasına rağmen satış fiyatı aynı 78 TL. Ben %10 Black Card indirimi ile almıştım tabi daha da uyguna geldi. Bu arada Sephora yine %20 lik bir indirim kuponu yolladı ama ne alacağım konusunda kararsız kaldım, var mı tavsiyesi olan?

Bir de Realm of Senses isimli, daha mor tonlu olan bir seçenek vardı, ikisi arasında çok tereddüt ettim ama sonuçta tercihim soulshine'dan yana oldu.

Klasik siyah ambalaj, hemen parmak izlerini göstermeye başladı bile.

Allığın yapısı, dokusu, renkleri hepsi ayrı güzel, ama o harflerin üzerindeki ışıltı maalesef bir kaç kullanımdan sonra gidiyor ve geriye sadece allığın renkleri kalıyor.

Allığın içinde 3 değişik renk var. Tek tek fırçanın ucuyla alıp sürebileceğiniz gibi hepsini karıştırarak da alabilirsiniz. Ayrıca R harfinin ortasındaki ışıltılı turuncu-şeftali rengi highlighter olarak da kullanabilirsiniz.

Tek bir allık alıp, 3 ayrı renk, hatta karıştırarak 4 ayrı renk elde edildiği için çok kullanışlı ve uzun süre de bitmeyeceği için aslında hesaplı da bir ürün bence.

Fırçanın ucundaki renklerden ne kadar pigmentli olduğu görülebiliyor. Ayrıca son derece de dayanıklı, bütün gün yanağımda kaldı. Zaten Nars'dan başka türlüsünü beklemezdim.

Şeftali tonları..

Üç rengin ayrı ayrı uygulanmış hali, ortadaki ışıltılı kısın aydınlatıcı olarak harika duruyor. Elimin altında R harfinin altındaki en koyu renk görülüyor. 

En üstteki pembe renk de A harfine denk gelen kısımdaki rengi. 

Son derece sevdiğim ve aldığıma çok memnun olduğum bir ürün oldu, zaten Nars genelde 1-2 şey haricinde beni hiç pişman etmedi. Diğer allığı da alsam mı diye düşünmüştüm ama ben düşünene kadar hem bittiler hem de abartmayayım artık diye de vazgeçtim zaten.
Sevgiler..

15 yorum:

  1. Gunaydin :) Cok guzel renkleri bayildimm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. bayıldımmm renklerineee gerçekten muhteşem ahh sephora ahhh nerden nasıl alırım ben şimdi bu allığı:)) güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir allık, güle güle kullan. Rengi de deseni de harika :)

    YanıtlaSil
  4. @poinepa..çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. @yaseminkılınç.. Ah ahh bu güzelim şeyleri sınırlı sayıda yapanlar utansın Yasemincim teşekkürler sevgiler <3

    YanıtlaSil
  6. @sevdas.. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. Renkleri inanılmaz güzel, hiç allık kullanmayan beni bile acayip cezbetti şuan :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. @selenay.. Nars allıklar insanda böyle bir etki yapıyor hepsini almak istiyorum ben de mesela :))

    YanıtlaSil
  9. deseni de rengi de beni al beni al diyor resmen :)

    YanıtlaSil
  10. @hazelçelik.. Ben de dayanamadım bu çağrıya :))

    YanıtlaSil
  11. It´s really nice and I have that bush and I love it :-)

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    YanıtlaSil
  12. Rengine bayıldım canım. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  13. @yelda.. teşekkürler canım...-))

    YanıtlaSil
  14. Ayyy renklerin güzelliği!!!!! Güle güle kullan, bayıldım bayıldım!!!!

    YanıtlaSil
  15. @bveç.. teşekkür ederim Başakcım :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...