19 Şubat 2014

Günün Ojesi Pastel 146&Essence Holo Topping, Please !

Günün ojesi, burada bahsettiğim Makyaj Güncesi'nin buluşmasında Pastel'in hediye ettiği paketten çıkan yeni seri ojelerden 146 numara ile Essence'in yine alıp bir köşede unuttuğum holo efekt veren top coat'u ile birleşerek oluştu. 
146 numara kolay sürülen ve kremsi yapıda değişik bir yeşil, üzerine holo efekti çok yakıştı.

Uzun süredir Pastel marka oje kullanmamıştım, artık onlardan da diğer firmalar gibi atak yapmalarını ve değişik seriler çıkartmasını bekliyorum.

Essence holo topping ise her türlü ojenin üzerine rahatça kullanabileceğiniz ve simli oje gibi zor çıkmayan, hemen tırnaktan temizlenen türde bir top coat, özellikle koyu renklerin üzerine çok yakışacağını düşünüyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Bu topcoat'u gördüğümü hiç hatırlamıyorum... bir rastladığımda mutlaka deneyeceğim İrem'cim :) Öperim!

    YanıtlaSil
  2. @bveç.. ben de bunu büyük standlı bir gratisden tesadüfen bulup almştım sonra gördüm mü hatırlamıyorum ama bulursan al elinde olsun işe yarıyor :-)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Rengi harikaymış güle güle kullan :-*

    YanıtlaSil
  4. @madamekokoş.. Teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  5. @yoncamix.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...