17 Şubat 2014

Günün ojesi.. NYC Fine Red Wine..

Burada bahsettiğim #romanticvintageparty hediyeleridnen biri de blogger dostumuz sevgili Watsons'ın getirdiği NYC markasına ait Fine Red Wine isimli şahane kırmızı-bordo oje. Ben nasıl oldu da bu rengi almamışım, kaçırmışım anlamadım, renk tam benlik çünkü.

NYC ojelere zaten bayılıyorum, hoşuma giden bütün renkleri almışımdır, arada yaptığı indirimler iyi geliyor hepsini topluyorum. Ama bu renk ya yeni eklendi ya da ben görmemiştim bende olmayan bir renkti ve şahaneymiş.

Watsons'a bu şahane oje ile beraber diğer hediyeleri için de tekrar teşekkür ediyorum. 
Sevgiler.

8 yorum:

  1. İrem'cim, rengine ben de bayıldım ama yapısı çok zorladı beni... sende böyle bir sorun oldu mu?

    YanıtlaSil
  2. ojenin rengine bayıldım. kuruma hızı nasıl acaba?
    http://makyajdenizi.blogspot.com.tr bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. @bveç.. Evet rengi tutturmada biraz zorlandım 3 katta iyi oldu ..

    YanıtlaSil
  4. @makyajdenizi.. 3 kat sürdüm biraz zaman aldı ama çok da zorlamadı beni..

    YanıtlaSil
  5. Renk çok güzelmiş ama 3 kat sürülen ojeler pek bana göre değil =/

    YanıtlaSil
  6. @ceydabyjade.. Evet zaman lazım tabi buna :(

    YanıtlaSil
  7. renk nefıs tatlım benım mınnak tırnaklaırmda oyle durur muuuu:)

    YanıtlaSil
  8. cok hos bır renk ve cok yakışmış baanda beklerım sevgıler*-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...