3 Şubat 2014

Bloggerlar Etre Belle Güzellik Merkezinde..

Günaydın, herkese merhaba ve iyi haftalar diliyorum. Başlık Cin Ali Tatilde gibi oldu biraz ama ne yapalım artık, olacak o kadar. Bir önceki hafta, cumartesi günü Tuğçe'nin kaleminden blogunun sahibesi sevgili Tuğçe beni arayıp Nursen Aktaran Etre Belle Güzellik Merkezi'ne gelmek istermiyim diye sordu. Zaten cilt bakımı mümkün olduğu kadar düzenli yaptırdığım bir şey olduğu için hemen kabul ettim tabi.

Güzellik Merkezini sevgili Nursen Hanım işletiyor ve kendisi de güzellik uzmanı zaten, onunla beraber yine güzellik uzmanı olan ve bana da cilt bakımı uygulayan Müge Hanım ve Asiye Hanım'la da tanıştık. Ortam çok rahat ve samimi olunca ve bir de ikram için harika şeyler de hazırlanmış olunca ortaya çok güzel bir muhabbet çıktı ve çok güzel bilgiler aldık.

Detayları sevgili Tuğçe'nin yazısından da okuyabilirsiniz ama ben çok güzel bir cilt bakımı yaptırdım, iyice hassaslaşmış olan cildime güzel vitamin maskeleri ve kremleri sürüldü, pamuk gibi oldum.  Arkasından da diğer uygulamalar hakkında Nursen Hanım'dan bilgi aldım. Güzellik Merkezimizde lazer epilasyondan kavitasyona, kirpik permasından kaş dizaynına  kadar pek çok uygulama çok uygun fiyatlarla yapılıyor ama benim asıl ilgimi çeken kalıcı makyaj uygulaması oldu. Daha önce de dudak konturu yaptırmış ve bayılmıştım ama 1-2 sene içinde etkisini yitirdi tabi. Şimdi Nisan-Mayıs gibi gidip uygulamayı yenileteceğim. Tabi detayları da buradan sizinle paylaşıyor olacağım. 
Bu tür buluşmaların diğer iyi bir yanı da sürekli takip ettiğim tatlı blogger arkadaşlarla tanışmak oluyor. Bu sefer de Tuğçe'nin  dışında sevgili pinkblackbeautycare ve makyajodam ile tanışmak fırsatım oldu ve çok memnun oldum. Güzellik Merkezine ait diğer detayları ayrıca Tuğçe'nin buradaki yazısından da okuyabilirsiniz.

Tütüncü Mehmet Efendi Caddesi, Kaptan İhsan Sokak, Sefa Apartmanı B-Blok No:5 Daire:3 Göztepe/İstanbul

0216 302 87 78
                 0532 579 07 00nursen.aktaran@gmail.comwww.nursenaktaran.com
Otopark bulunmaktadır.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...