19 Şubat 2014

Moshos Garden'ın Doğal ürünleri..

Burada  bahsettiğim #seraptanileromanticvintageparty'de denemeyi en çok istediğim ürünlerden biri de Moshos Garden tarafından yollanan paketin içindeki kil maskesi, lavantalı shea yağı ve queen parfüm özü  idi. Moshos Garden'ın  methini o kadar çok duydum ki bu arada zaten en kısa zamanda denemeyi planladığım ürünleri de bu şekilde test etmiş oldum.
Kutular içinde kişiye özel yazılmış güzel notlar ile gönderilmişti, bu da gerçekten çok hoşuma gitti.

Karmadan yağlıya dönük cildimin en sevdiği maske tipi kil maskesi, el ve tırnak bakımınız için shea&lavanta yağı ve bir de parfüm özü..

İlk olarak kil maskesine bakalım, sitede buluna bütün ürünler gibi bu da doğal birleşenlerden oluşuyor. Maskeyi detaylı incelemek için buraya bakabilirsiniz. 

Ben hemen yüzümdeki etkisini söyleyeyim, bir kere kururken yüzümü kesinlikle germiyor ve rahatsız etmiyor. Ayrıca normal kil maskelerinde olan o koku konusunda hassas kişilerin kötü olarak tanımlayabileceği bir kokusu da yok, aksine çok hoş lavanta kokuyor. 10-15 dakika beklemek yetiyor ve daha sonra su veya doğal bir sabunla yıkanıp çıkarıldığında yüzde ferah ve nemli bir his bırakıyor. Bu maskeden sonra extra nemlendirici sürmeye bile gerek görmedim. Ayrıca yüzümde gün boyu oluşan bütün o yağlı hissi de almış oluyor. 

Bu da shea ve lavanta özlü krem, bu krem ellere, dudaklara, tırnaklara ve vücudun extra nem isteyen her bölgesine kullanılabiliyor. Ayrıntılı bilgi için buraya bakabilirsiniz. 

Ben bunu el ve tırnaklarımı beslemek ve yumuşatmak için kullanıyorum. Tırnak etlerim için kullandığım Lush Lemony Flutter bittiğinden beri bu ürün kurtarıcım oldu. Diğer shea butterlar gibi çok çok yoğun ve katı yapıda değil ve onlara nispeten daha kolay emilen bir yapısı var ama yine de gündüz sürüp çıkmaya uygun değil çünkü emilimi yine de uzun sürüyor. Ben en iyisi akşam evde TV'de dizi veya film izlerken sürüyorum ve o şekilde beklediğimde dizi veya film sonuna kadar ürün emilmiş oluyor.

ve yine çok sevdiğim Queen parfüm özü, çok güzel ve kalıcı bir koku, detayları için buraya bakabilirsiniz. 
Genelde bilek içlerine ve kulak arkasına sürülen bir miktar yeterli oluyor ve uzun süre o kokuyu alabiliyorum.
Ayrıca ürünlerin içinde doğada olmayan hiç bir maddenin olmaması da Moshos Garden'ı tercih etmemiz için ayrı bir sebep benim için.



Moshos Garden'a ve sevgili Serap'a bu güzel ürünlerle tanıştırdıkları için çok teşekkür ediyorum. Kesinlikle kullanmaya devam edeceğim ürünler oldu kendileri.
Sevgiler.. 

6 yorum:

  1. Canım iremim ben de özelikle Shea kreme ve queene bayıldım. Güzel günlerinde kullanman dileğim ile öpüyorum coook

    YanıtlaSil
  2. @seraptan.. Queenin kokusuna bayıldım zaten :)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Sizce gerçekten doğal ürünler mi,doğalım diyen birçok marka var.

    YanıtlaSil
  4. @uğurböceği.. Kendim kullandığım için içerikleri de inceledim kimyasal herhangi bir şey göremedim çok da hoşuma gitti ürünler :))

    YanıtlaSil
  5. Selam,moshosgarden ürünlerini azerbaycanada gönderiyormu?

    YanıtlaSil
  6. Selam,moshosgarden ürünlerini azerbaycanada gönderiyormu acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...