13 Şubat 2014

Valentine Nails volume 3...

Günaydın, Sevgililer Gününüz kutlu olsun, sevdikleriniz hep yanınızda yakınınızda olsun. Sevgililer Günü tırnak süslemelerine 3. bölüm ile devam ediyoruz. Yine 3 değişik oje ve konad discleri ile süsleme yaptım. 

Sırayla Betty Boop 04 numara Rose Cashmere, Essence nail art ojelerinden Mr. Big ve Rimmel London Space Dust Shooting Star kullandım. Pembelerin ve grilerin birbirine çok yakıştığını düşünüyorum. Bu arada bu Betty Boop ojeler kokuları hariç harika kıvamlı ve çok çabuk kuruyan ojeler. Elimde 6 renk falan var sanırım ama bu gidişle bütün seriyi de tamamlasam iyi olacakmış.

Çok iyi bir gün geçirmeniz dileği ile,
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Oyyy o küçük kalpleri yerim ben :)
    Çok güzel olmuş canımmm
    Sevgi dolu nice günler :-* <3

    YanıtlaSil
  2. @nihalbaysalkocer.. teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  3. @senabilen.. canım benim sevgililer günün kutlu olsun :-)) öpüyorum çok seni..

    YanıtlaSil
  4. ayyyyy harika görünüyor yaaaaaa bayıldımmm tü tü tü maşallahhhhh

    YanıtlaSil
  5. @yaseminkılınç.. teşekkürler canikom çok sevgiler..:-))

    YanıtlaSil
  6. yaaa çok güzel görünüyorlar kalpli kalpli :) tek kelimeyle bayıldıım

    YanıtlaSil
  7. @dilekturan.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...