7 Şubat 2014

Günün Ojesi Zoya Zsa Zsa..

Günün ojesinde burada bahsettiğim Serap'ın doğum gününü kutladığımız #romanricvintageparty de koopchashop tarafından hediye edilen paketin içinden çıkan Zoya Zsa Zsa var. Koopchashop tam benim zevkime göre bir oje koymuş paketime, rengine bayıldım, tam bir bayrak kırmızısı aslında, hafif bir pembe alt tonu da var içinde. Kolay sürülüyor, ancak 3 katta tam istediğim rengi verdi ama kuruması kolay, sıkıntı olmadı.
Zoya ojeler biliyorsunuz insan sağlığına zararlı maddelerden içermiyor ve hamileler bile rahatça kullanabiliyor. Ayrıca Zoya ojeler artık ülkemizde de satılıyor. Zoya ojeleri buradan inceleyebilirsiniz.

Benim ilk Zoya ojem değil bu tabi kesinlikle de son olmayacak diyebilirim.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Oyy, renk çok güzelmiş gerçekten ve ellerine çoook yakışmış!! Güle güle kullan :) Öperim!!!

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuşşş, ben de akşama sürüp sürüp süsleneceğim hihihi :) Toplantı ve yolculuklardan oje suremez oldum :( Operim sizi.

    YanıtlaSil
  3. ay ben de bugun aksam somon renklıyı surecegımmm :) cok guzelmıs bu daa

    YanıtlaSil
  4. @bveç..teşekkürler canım sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. @fulyaküçükaksoy.. Teşekkürler çok sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. @seraptan.. Sür tabi görelim çok güzel ojeler bunlar :))

    YanıtlaSil
  7. EN SEVDİĞİM OJE RENGİDİR*-*
    BANADA BEKLERIM SEVGIELR*-*

    YanıtlaSil
  8. @thebircan.. bakarım tabi bloguna..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...