3 Ekim 2012

Yeni China Glaze Oje..

İyi akşamlar. Geçen hafta sevgili Derya'dan yani DBMS Kozmetik'den kazandığım ojelerimi bizzat gidip almış, hem de Derya Hanım ile tanışmıştım. Kendisi o kadar tatlı ve hoşsohbet ki oturdukça oturdum ve çok tatlı bir muhabbet oldu. Bugün de kendisinden kazandığım iki şahane China Glaze'den pembe olanını sürdüm. Ama ojelerin altında etiket yoktu o nedenle ismini ancak sitedeki renk skalasından bakıp tahmin edebiliyorum. Tahminime göre kendileri Rose Among  Thorns, ama o bölümdeki pembelerin tonları birbirine o kadar yakın ki lütfen bu oje o değil de şu diyen varsa söylesin. 
Rengimiz tam bir gül pembesi aslında, bu bakımdan da Rose Among Thorns'dur bu diyebiliyorum. Sürümü o kadar kolay oldu ki inanamadım ve bu sefer mat bitişli olmamasına rağmen 4-5 dakika içinde kurumuştu. Ayrıca ilk defa China Glaze'in ilk açılışında duyulan o yoğun oje kokusunu duymadım. Ayrıca China'lar üzerine topcoat çekmediğim halde sıyrılma ve bozulma da yapmaması açısından çok başarılı.
Şimdi görsellere bakalım..

 İşte cici China Glazelerim..

 Renk güneşte ve gölgede çok değişik görünüyor. 

 Güneş ve gölge...

Ve sabah gün ışığında çekilen resimler. Ayrıca pembe ojelerimle uyumlu yeni pembe zincir bilekliğim ve TopShop'dan aldığım zincirli yüzüğüm de takıldı bugün.

Bu China Glaze'lere doyamamamın sebebi de bu muhteşem görünüşleridir. China Glaze'leri sevgili Derya'nın GittiGidiyor butiğinden  yani buradan inceleyebilir ve alabilirsiniz. 
Sevgiler..

4 yorum:

  1. İrem Hanım harika olmuşşşş, kesinlikle çok hoş bir buluşmaydı ben hiç gitmenizi istemedim ne yalan söyleyeyim, kapım sizin gibi değerli birine her zaman açık :) Ojelerinizi güle güle kullanın, herşey için teşekkürler :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. @DBMSKozmetikTrend.. ben teşekkür ederim hem çok güzel zaman geçirdim hem de sizleri tanımış oldum..en kısa zamanda görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  3. Ohhh ohhhh ne güzel buluşulmuş :) Ben henüz tanışamadım Deryayla en kısa zamanda gidicem ama :) Bu arada çok yakışmışş cidden.Bu arada bilekliklere bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  4. @ojeperest..teşekkürler.. ve evet Derya ile mutlaka tanış harika bir hanım..bayıldım sohbetine..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...