2 Ekim 2012

Sephora Baz Kremler..

Uzun zamandır göz makyajım için Sephora Immediate Wrinkle Filler far bazını kullanıyorum. Süngerimsi jel yapıda bir ürün. Malesef minik bir kavanozda geliyor ve parmağımla alıp sürmek zorunda kalıyorum, o nedenle hijyenik değil. Ama göz farını neredeyse akşama kadar koruyor. Yüzüm için Sephora Smoothing Primer makyaj bazı kullanıyorum. Bu ürün de minik, şeffaf ve pompalı bir şişede geliyor ve kullanımı çok rahat. Ayrıca aşırı terleme yapmayan bir ciltte rahatlıkla matlık sağlıyor. Ben sürekli terlediğim için gün içinde sık sık yüzümü pudralamak zorunda kalıyorum.


 Küçük kavanozdan parmakla çıkarmak zorunda kaldığım için, ürün düzgün duramıyor.

 Işıltılı bir farın altta üstte baz sürülmeden görünümü, üstteki ise baz sürülmüş olarak görülüyor.

 Sephora'nın primerı 15 ml. ve şeffaf bir jel.

Yine üstte primer sürülmüş olarak, altta da sürülmediği durum görülüyor.

Ürünlerden göz için olanı geçen Haziran ayında indirimden sonuncusunu 15 TL.' ye almıştım. Daha sonra farklı Sephora'da bulunca bir tane daha aldım. Yüz için olanı ise yine aynı zamanda 25-30 TL. gibi bir şeye almış olmam lazım, bunda indirim yoktu. İki üründen de gayet memnunum. Ama gözüme sürdüğüm baz da pompalı veya süngerli olsun uğraşamam derseniz bu size göre değil, zaten ürünün stoku da tükenmiş olabilir Sephora'da. Gidince yine de bir soracağım emin olmak için.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...