12 Ekim 2012

Ayakkabı alışverişi..

Artık iş yerim Maltepe Carrefour'a çok yakın, biz de geçen gün öğle yemeğine oraya gittik. Gitmişken de dükkan gezip, alışveriş yapmamak olmazdı tabi. Gerçi şu anda sezon fiyatları çok pahalı, bayramda rahat bir yüzde 30-40 indirim yapacaklar bekliyorum. Ama bekleyemeyip hemen almak istediğim şeyler de var tabi. Bu ayakkabıyı da çok beğendiğim için aldım. Aslında ayakkabı değil bootie tabir edilen bilekte biten botlardan, oldukça yüksek topuklu gözüküyor ama platformlu olduğu için de çok rahat.




Fotolar biraz karanlık çıkmış ama o kadar telaşla çektim ki bir an önce göstermek için böyle oldu, kusura bakmayın. Bunu henüz dışarıda giymedim, bayramı bekliyorum. Antakya'ya gezmeye gittiğimde skinny jean'in altına giyeceğim tıkır tıkır.. Bu sezon bir de wedge sneaker istiyorum ucuz yollu, araştırmalarım sürüyor. Bu arada bootienin fiyatı 100 TL. gayet uygun sezon için bence, zaten o yüzden beklemeden aldım. Siz neler almayı düşünüyorsunuz acaba?
Sevgiler..

17 yorum:

  1. çok tarz ve kullanuşlı bir seçim olmuş
    iyi günlerde kullan canım

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. anamm ben de oraya cok yakınım :)) haberleşelim ozaman :)

    YanıtlaSil
  3. @darkolivee..teşekkürler şekerim..

    @balgözlükız..aa çok sevindim bak şimdi bir buluşma ayarlayabiliriz hakikaten iyi olur..

    @nasli..Nazlıcım teşekkürler canım.. bayramda giyip takıp takıştırıp ne giydim ne sürdüm postu yapacağım..

    YanıtlaSil
  4. evet ben senin mail adresini bulamadım burda,yaz bana selintugceuzunkaya@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  5. mimlendin canımmm :) bir de güle güle kullanasın bootie'ni <3

    YanıtlaSil
  6. ben bu ara wedge sneakars,1 topuklu, 1 sandalet, 1 mini günlük topuklu aldım. hiç bir şey almayı düşünemiyorum uzunca bi süre :D:S

    YanıtlaSil
  7. @kontes.. teşekkürler canım hemen bakıp en kısa zamanda mimi yapacağım.. bu arada aldıklarını sen de güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  8. güzel günlerde kullan canım. siyah bir bootie her zaman lazım. Fiyatı da gayet güzel.

    YanıtlaSil
  9. those are amazing!!!!!!!

    ps. let us know if you would like to follow each other
    xoxo


    http://style-squared.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan çook beğendim. Topukluyla yürümeyi öğrenmem lazım sırf şunu giyebilmek için:)

    YanıtlaSil
  11. @papişstyle.. Teşekkürller canim..

    @ZxMStyle-squared.. Thnx.. l 'd love to check ur blog out..

    @polishist.. Teşekkurler cok rahat bunlar rahat yurursun bence..

    YanıtlaSil
  12. thank you for the follow, we are now following you back!!!:)))

    xoxo

    YanıtlaSil
  13. They're great!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  14. @ZxM Style-squared.. thnx..

    @Ylenia.. thnx dear of course I will check your blog out..

    YanıtlaSil
  15. @zeynepsude.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...