16 Ekim 2012

Günün Ojesi Essence Gold Fever..

Günaydın. Biliyorsunuz Essence yeni ve daha büyükçe şişelerde ojeler çıkardı ve yavaş yavaş Gratis'lere gelmeye başladı bu ojeler. Renklerin bazıları eski ojeler ile aynı bazıları da yeni. Ben de bu yenilerden 2 oje aldım cumartesi günü Bahariye'deki Gratis'den. Bugün sürdüğüm ise bunlardan ilki Gold Fever, tamamen ağırlıklı olarak altın sarısı ve azıcık da kırmızı simlerden oluşan bir oje. Simler çok yoğun olmasına rağmen mesela China Glaze'in simli ojeleri gibi kalın kalın değil daha ince yapılı, bu nedenle de kapatıcılığı tek başına fazla değil. Bu tarz bir ojede China 2 katta kapatıyorsa bu dört katta kapattı. Alt bazın yapısı da jel kıvamında olduğu için kuruması biraz uzun sürdü, ama görüntü buna değer. 



Bu arada Essence ojelerin yenilenen şişeleri ile birlikte, fırçaları da değişmiş, kalınlaşmış, daha kolay sürülür hale gelmiş, üstelik de fiyatları aynı kalmış.  Yeni şişeleri bu haliyle ben çok beğendim. Yeni renkler buldukça almaya devam edeceğim.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. haftasonu bende buna baktım baktım karar veremedim ama sanırım böyle durduğunu gördükten sonra ilk gidişimde alacağım:)

    YanıtlaSil
  2. Bu ojeyi ben de görmüştüm,hatırladım şimdi. Kapatıcılığı zor ise top coat olarak da kullanılabilir :)

    YanıtlaSil
  3. @7-24makyaj.. tabiki al canım...

    @ırmak.. evet bir kere de top coat olarak deneyeceğim bakalım nasıl duracak..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...