23 Ekim 2012

Ekim Ayı Lila Kutu Cicileri..

Biliyorum ayın neredeyse sonuna geldik ve kutu geleli de epey zaman oldu ama mazeretim var, kutuda bulunan ürünleri kullanıp öyle yazmak istedim. Bundan sonra da hem Lila Kutu hem de Vanilya Club için aynı uygulamayı yapmayı düşünüyorum.

Ürünler toplu halde.. Diğer kutularda Missha BB krem 21 numara varken benimkinde Nonique Anti-Aging Face Wash var. Bir bakıma iyi de olmuş çünkü Missha BB krem hem de 21 numara ben de var. 


 Yüz yıkama krem sabunu diyelim buna, ben genelde köpük temizleyici tercih ediyorum ama bunu da sevdim, özellikle kokusu çok güzel resmen nar ve kırmızı meyve kokuyor. Yüzümü de hiç köpürtmemesine rağmen güzel temizlediğini hissediyorum. Ancak anti-anging özelliği konusunda birşey söyleyemeyeceğim henüz.


Şimdi buradaki ürünlerden en üstte Rare Blossom Yoğun Nemlendiricili  Gündüz kremi var. Bu krem tam da cildim feci şekilde kuruyup, pullanmaya başladığımda imdadıma yetişti. Kutu geldiğinden beri kullanıyorum, minicik görünmesine rağmen çok az bir ürün bütün yüzüme yetiyor. Sabah makyaj altına uyguladığım için hemen emiliyor olması da benim için iyi bir özellik.  50 ml.'lik tam boyu 106 TL. imiş. Tam boyunu almayı düşünebileceğim bir ürün. Devamında yine Rare Blossom Onarıcı Saç Bakım Jeli'ni görüyorsunuz. Bunu Avon Argan Yağı içeren saç bakım yağı ile karşılaştırmalı bir yazı ile tanıtmayı düşünüyorum, o nedenle sadece memnun olduğumu söyleyip geçiyorum.


Resmin en solunda ters duran ürün Mustika Ratu Yüz Temizleme Sütü, ilk defa ismini duyduğum bir ürün. Bunu da aldığımdan beri kullanıyorum, salatalık özlü ve zaten de salatalık kokan bir ürün. Koku sevmeyen arkadaşların uzak durması gereken bir ürün ama ben çok memnun kaldım, bir kere güzel temizliyor ayrıca da uygulamadan sonra da çok yumuşak  his bırakan bir ürün. Cosmed Leke Karşıtı Kremi de gözümün kenarında oluşan bir güneş lekesi üzerinde kullanıyorum, pek faydası olacağını sanmıyorum ama ürün bitince düşüncemi yine yazacağım tabi. Moschino Pink Bouquet Parfüm güzel, temiz bir koku olmasına rağmen bana uymadı zaten cildimde de kalıcı olmadı. Rebul seyahat boyu kolonyalar ise kutulara abone oldular diye düşünüyorum. Ben kolonya seven ve kullanan biri değilim ama arada yara bere olaylarında direk üzerine boca etmeye yarıyor, o nedenle ecza dolabında ya da iş yerimde duruyorlar.
Bu ay gelen kutumuz da bu şekilde, ben memnun kaldım diyebilirim. Kasım kutusundan da güzel ürünler bekliyorum.
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...