17 Ekim 2012

Günün Ojesi Essence 117 numara I'm so very..

Tünaydın. Bugün tırnaklarımda Essence'in yeni ojelerinden 117 numara I'm so very adlı ojesi var. Gerçi ojenin adının anlamını da çözebilmiş değilim, çok ne yani hani so very hot, so very nice falan  olur da ben mi göremiyorum acaba ismin devamı var da. Neyse isim önemli değil ama renk şahane, böyle turuncu alt tonlu bir tarçın ve kırmızı renk. Renk tek katta opak görüntüsünü veriyor ama tek kat sürdüğüm için gün içinde ucundan hafif sıyrılmalar oldu. Önemli değil, iki kat sürülür ve halledilir o konu, resimlere bakalım.



Rengin sıcak tonunu ve parlaklığını çok beğendim, sonbahar günlerinde ve kışın soğuk ve kapalı günlerinde içinizi ısıtmak için rahatça kullanacağınız bir renk kendisi. Ayrıca bu renk eski şişelerde yoktu sanki gibi kalmış aklımda.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. renk süper ama ben bilekliklere bayıldım :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @piamia.. teşekkürlerr..:-))

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım rengine, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. @sevda s... bu şişelerdeki renkler bence ayrı güzeller zaten diğerlerinden..

    YanıtlaSil
  5. Army party'e devam :)Kırmızı tonlarını pek sevmem ama ojenin tok duruşu çok hoş.Bilekliklerle de bütünleştirilince harika görünmüş :)

    YanıtlaSil
  6. @süslüvepembedünyam..teşekkürler canim essence'in bu kirmizisi güzel ama...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...