2 Ekim 2012

Günün ojesi Essence Be Optimistic...

İyi akşamlar. Bu günün ojesi Essence'in Be Optimistic isimli 64 numaralı ojesi. Oje parlak turuncu diyebileceğim, canlı bir renk, biraz China Glaze'in Harvest Moon'una ve şu anda adını hatırlayamadığım Safari Koleksiyonundan bir renge benzettim. Bu diğerlerine göre içinde sim olmayan ve daha çok metalik görüntülü bir oje, ama rengini çok beğendim. Sürümü ve kuruması da kolay, 2 katta istenilen rengi verdi.
Görsellere bakalım..

 Işık altında görüntüsü böyle parlak, renge de tam isim de koyamadım aslında tam turuncu denilemez biraz bakır-kızıla  da çalıyor.

Günlük armparty kombinasyonum da bu şekilde. Bu aralarda yeni bileklik, yüzük ve kozmetik malzemesi almamaya çalışıyorum. Öyle kesin bir zamanım yok ama en az yılbaşına kadar dayanabilirsem çok iyi olacak.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Güzelmiş bu :)
    Benim de oje diyeti hiç yürümüyor, hep bozuyorum.Sanırım ucuz bir kozmetik ürünü olması da bunu etkiliyor :D

    YanıtlaSil
  2. @ırmak..evet malesef öyle dayanamıyorum kesinlikle ve Essence Twilight Breaking Dawn için de koleksiyon yapmış şimdi gelirse almadan duramayız dimi..:-))

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengi ateş gibi, harika! Bileklikleri de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. @sehertaşçı.. teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...