15 Ekim 2012

Günün Ojesi.. China Glaze Live Love Lough..

Cuma günü gittiğim Chian Glaze tanıtım etkinliğinden aldığım Support Breast Cancer koleksiyonundan Live Love Lough adlı ojeyi de hemen bugün sürdüm. Oje neon ve mat bir oje, yani bitişi mat oldu. Mat olması nedeni ile kolayca sürülüp hemen de kurudu. Kurumasında bir sıkıntı olmadığı için,  tam etkisini de versin diye 3 kat sürdüm, harika oldu.

 Renk renk renk.... İşte budur..

En baştaki spiked bilekliği cumartesi günü Karaköy'den aldım, harika, minik bir takı butiği keşfettim orada da, yolum düştükçe oradayım bundan sonra..

China Glaze'in mat ve neon ojelerine bayılıyorum, ne kadar varsa hepsini büyük bir zevkle alabilirim. Ayrıca bu koleksiyonun gelirinin bir kısmı da göğüs kanseri ile mücadele fonuna gidiyor. O sebeple de aldığıma çok memnunum.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. neon renkler yazında kışında şahane oluyor, bu ojenin tonu ama acayip güzelmiş gerçekten çok beğendim, iyi günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum senin tırnaklarına yaa nasıl uzuyor o kadar artık bi tırnak bakımın hakkında bir post istiyorummmm ben amaaaaaa :-D

    YanıtlaSil
  3. @7-24makyaj..neonlar favorim benim de ama china kadar iyisini gormedim henuz..

    @kozmetik aynasi.. Sağol sekerim mutlaka yakin zamanda istedigin gibi bir post yapacagim..

    YanıtlaSil
  4. şirin şirin şipşirin bir renkmiş bu :) çokta yakışmış güle güle sür canım

    YanıtlaSil
  5. @yeliz altun.. teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...