19 Ekim 2012

Nemsiz Kalmayın!


RoC Hydra+ 24h Comfort Besleyici Bakım KremiKuru Ciltler İçin 

(RoC Hydra +24h Comfort  Rich )

RoC Hydra+ 24h Comfort Besleyici Bakım Kremi nemlendirici madde Hydrovance®*, vitaminler ve besleyici maddeler içeren formülü ile:
           Cildinizi nemlendirir ve nemi cildinize hapsederek cildinizin nem seviyesini gün boyunca korur,
 •          Cildinizdeki besleyici madde rezervini yeniler,
 •          Cilt bariyerini güçlendirerek nem kaybını önler.
Yoğun biçimde beslenmiş cilt daha yumuşak ve esnek bir his kazanır. 24 saat boyunca rahatlatıcı etkisini hissedersiniz . Yoğun ve hızlı emilen formülü kuru ve hassas ciltler için uygundur. Her gün yüzünüze ve boyun bölgenize uygulayınız. Makyaj için mükemmel zemin oluşturur.

*Hydrovance National Starch & Chemical Company’nin tescilli ürünüdür.

Ambalaj : 50 ml
Tavsiye edilen tüketici fiyatı :59TL


RoC  Hydra + 24 H Comfort Besleyici Bakım Kremi.jpg

6 yorum:

  1. kış gelince yaşasın nemlendiriciler benim için...

    YanıtlaSil
  2. @piamia.. of of benim de cildim nasıl kurudu bu aralarda resmen kremi yutuyor..

    YanıtlaSil
  3. aynen benim de öyle havalar azıcık serinlesin hemen elllerim çatlamaya başlar :/

    YanıtlaSil
  4. @duyguuygun..ellerle kalsa iyiii :))

    YanıtlaSil
  5. canım çekiliş yorumunu yanlışlıkla sildim yeniden yazar mısın kusura bakma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda.. Tamam şimdi gördüm eve gidince yenilerim yorumu..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...