23 Ekim 2012

ColorFlare Kırmızı Renkler için Renk Koruyucu Şampuan..

Bir önceki yazımda Lila Kutu'dan gelen Rare Blossom Onarıcı saç Bakımı Jeli ile Avon'un yeni argan yağı içeren saç bakım serisini karşılaştırmalı olarak yazacağım demiştim. Ancak resimleri hazırlamamışım, bunun üzerine yeni saç rengim ve onu koruma programından bahsedeyim. Hafta sonu saçlarımı boyattım, tabi her zamanki  gibi kızıl renge boyandı ama bu sefer içine mor ışıltılar da katıldı. Belki biliyorsunuzdur, kızıl renk çok çabuk akar, kızıla boyatınca saçı artık kuru temizlemeye gitmek şart olur. Ben bir süredir saç rengimi korumak için Toni&Guy kullanıyorum ama şampuanım bitti ve Watsons'a uğrayamadığım için yedeğini alamadım. Ben de şimdi bahsedeceğim ColorFlare kırmızı renkler için koruyucu günlük bakım çampuanına şans vermeye karar verdim.

 Saç gölgede..Ama ışık vuruyor..

 Güneş vuruyor..



Şampuan günlük olarak rahatlıkla kullanılır ve renk koruması sağlar diyor kısaca açıklamasında, ben de kullanmaya başladım bakalım 1-2-3 ve 4 haftalık periyodlarda saç rengim nasıl olacak. İzleyerek ay sonunda konuyla ilgili yeni bir yazı yazacağım. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...