1 Ekim 2012

En sevdiğim pamuk Benri..

Sürekli kullandığım ve en sevdiğim makyaj temizleme pamukları Gratis'de satılan Benri marka pamuklar. Hem değişik boyları var hem de toniği yüyünce parçalanmıyorlar. O nedenle ara ara değişik markalar alsam da dönüp dolanıp Benri alıyorum. Evde mutlaka 4-5 paketim yedekte oluyor. Gratis Benri'nin asetonunu da getirmiş, hafta sonu gidince onu da aldım. Zaten evde bu ara en bol bulunan şey pamuk ve aseton. Henüz kullanamadım ama üstü pompalı falan güzel bir ürün, güzel de temizliyorsa vazgeçilmez olur.


Üstelik de parfümlüymüş aseton. Benri pamukların yukarıdaki boyu yüz makyajı temizlemekte çok rahat kullanılanılabiliyor. Daha küçük ve yuvarlak olanlar da göz makyajını temizlemekte çok iyi oluyor. 
Sevgiler..

5 yorum:

  1. ofof bu kare benrilerin hastasıyım, geçen gittiğimde sonuncusunu aldım birkaç tane stoklayacaktım ellerinde yoktu.küçük boyunu çok sevmedim rossmannda bambu olan var oda bazen gelmiyor oraya göz makyajı için ideal kalın çünkü. bu kareleri ikiye bölüp göz makyajını çıkar süper oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Benri'nin pamuklarını bende çok seviyorum bittikçe aldıklarımdan :)

    YanıtlaSil
  3. @özge...ben göz için discleri kullanıyorum ama bunu da deneyeceğim..
    @melal.. evet aynen..:-))

    YanıtlaSil
  4. canım benri aseton nasıl çıktı merak ediyorum ?

    YanıtlaSil
  5. Özgecim aseton gayet iyi pompalı olması kolaylık kokusu da güzel alınır yani

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...