11 Ekim 2012

Günün ojesi Sephora 70 numara..

Günaydın. Geçen hafta sonu bahsetmedim ama Sephora'dan minik bir alışveriş yaptım ve o alışverişde aldığım güzel 70 numarayı da bugün sürdüm. Bunun dışında aldığım fırçayı da daha sonra tanıtacağım. 70 numara metalik mavi-gri üzerine minik renkli ışıltıları olan bir oje. Oje çok minik olmasına rağmen, büyük fırçası nedeni ile tek hamlede, kolayca sürülen bir oje. Normalde yapısı nedeni ile de tek katta rahatça kapatır, ben iki kar sürmeyi sevdiğim için yine öyle yaptım ama kurumasında bir sorun olmadı.Fiyatı Sephora'nın klasik mini ojelerinin fiyatı 10.90 TL. Ara ara çok beğendiğim bir renk görürsem alıyorum Sephora'dan her zaman değil. Zaten sezon sonu pek çok ojede de indirim yapıyor Sephora, bekleyip o zaman da alınabilir.Tabi indirime bütün renkler giriyor mu orası meçhul. 
Resimleri görelim.



Renk olarak tam böyle havalara uygun, kapalı bir renk. Koyu renklerden hoşlananların çok seveceği bir renk. Bunun benzeri varmı daha ucuz  markalarda hatırlayamadım ama böyle bir şey görürsem daha sonra bir karşılaştırma da yaparım.
Sevgiler.

4 yorum:

  1. Tam bir gece mavisi bayıldımm

    YanıtlaSil
  2. @ojeperest.. ne zamandır gözüm vardı görünce hemen kaptım zaten:-))

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış. Neredeyse aynısı -bence daha güzeli- flormar'da var. Ve çok daha ucuz.
    Flormar/Supershine/Miracle colors serisi U33 numara.

    http://wearediamondsinthesky.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @elifercanaslan.. Tesekkurler flormarin o rengi yoksa da bakarim magazadan karsilastirma yaparim olmazsa :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...