23 Ekim 2012

Günün Ojesi Flormar 418 numara..

Günaydın. Bugün Flormar'ın bir süre önce aldığım 418 numaralı ojesini sürdüm. Aslında bu ojenin benzerleri başka markalarda da mevcut, özellikle Essence'in ismini hatırlayamadığım bir ojesi var bu renkte. Dün akşam aklıma gelip de bakmadığım için bilemiyorum şimdi isim neydi. Ama diğer markalarda bu renk daha fazla yanar-dönerken Flormar'ın rengi daha çok ağırlıklı mor ışıltılı ayrıca Essence ojenin sürümünün daha kolay ve kurumasının da daha çabuk olduğunu hatırladım. Flormar iki katta istenilen rengi verdi ancak kuruması biraz daha uzun sürdü. Yine de Flormar'ın bu ojesini de renk olarak oldukça başarılı bulduğumu söyleyebilirim.

 Ne yazık ki kapalı havadan dolayı ojenin rengi istediğim gibi yansımıyor resimlere. 

 Armparty ve yüzük kombini.. Bu arada bayramdan sonra bir yüzük yazısı da hazırlayacağım hatta birkaç yazı   hazırlamam gerek çünkü çok fazla yüzük var elimde.


Bugünün ojesi de böyle, bu akşam yola çıkacağımız için de öğleden sonra ojelerimi değiştireceğim. Eğer vaktim olursa onlarla ilgili bir yazı da hazırlarım hemen.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bu ojenin rengi pek güzelmiş!

    Blogumda çekiliş var beklerim!
    http://madamchic.blogspot.com/2012/10/one-jeans-four-outfit-part-2.html

    YanıtlaSil
  2. @madamchic.. teşekkürler ve bakıyorum hemen katıldımmı katılmadımmı diye..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...