25 Aralık 2014

Yılbaşı ojesi denemeleri..

Yılbaşı gecesi hangi ojenizi süreceğinizi hala belirlemediniz mi? O zaman hemen bir fikir olsun diye denemelerimi paylaşıyorum.
china glaze
İlk denememi China Glaze ojelerle ve yılbaşının en favori renkleri ile yaptım yani, kırmızı, yeşil ve altın renklerinin hepsini kullandım. 
Kırmızı Salsa, yeşil Glittering Garland ve altın rengi de electrify isimli renkler, hepsi çok güzel ve tam yılbaşına yakışır renkler. Tek bir problem var, yılbaşı yaklaştıkça hava soğuyacağına ısınmaya, ortalık güneşten yanmaya başladı. Ben de hazır güneşi bulmuşken ışıl ışıl resimlerini çekiverdim, umarım beğenmişsinizdir.

Sizin de yılbaşı için oje rengi önerilerinizi bekliyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. ben tüm renkleri seviyorum :) ama simli olanlar özellikle de lame ve dore tonları özel günler için favorim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeynepintatlıdüşleri evet özel günlere çok yakışır simli doreler ve lameler :)

      Sil
  2. Bayıldım canım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorlar iremcim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...